חדשות רעננה

לחייך בלי פחד

מי מפחד מרופא שניים? לא מי שמגיע למרפאה "צהר לחיוך" של ד"ר עמירם צהר. חיה בוקאי: "במשך כל חיי חששתי מרופא שניים – עד שפגשתי בעמירם. בזכות המקצועיות שלו אני יכולה לחייך"

לתאום פגישת יעוץ ללא עלות והתחיבות

עמירם צוהר
ד"ר עמירם צהר- צהר לחיוך

רובנו חוששים מהפגישה עם רופא השניים ומחכים עד לרגע האחרון שכבר כואב לנו. הכאב שלעיתים כרוך בטיפול – הרחיק במשך שנים את חיה בוקאי ממרפאות השיניים. היא הגיעה למרפאתו של ד"ר עמירם צהר – "צהר לחיוך", רק לאחר שמצב השיניים שלה הדרדר. 

"משכתי את הזמן ולא טיפלתי בשיניי בשל הפחדים והכאבים שחשתי בטיפולים קודמים במרפאות אחרות. כשהמצב הדרדר ונזקקתי לשתלים, טיפולי שורש ועקירות הגעתי למרפאה של ד"ר עמירם לאחר שקבלתי עליו המלצות. בעבר לפני כל טיפול 'הנשמה שלי יצאה'. העדפתי לסבול מכאבי שיניים ורק שלא יטפלו בי. לשמחתי הפעם החששות שלי התפוגגו כבר לאחר הטיפול הראשון. גיליתי רופא לבבי, מקסים ומקצוען. הוא הרגיע אותי וסיפר לי במשך כל הטיפול על התהליך ומה הוא עושה", אומרת בוקאי.  לדבריה, מה 'שקנה' אותה בראש ובראשונה היה האלחוש, שמנע ממנה להרגיש את הזריקה שניתנת לפני הטיפול – ממנה רובנו פוחדים. 

"אחרי הזריקה, לא הרגשתי כלום והייתי נינוחה. עברתי כמעט את כל הטיפולים מסתימות ועד להשתלת סינוס ושתלים. לשמחתי מצאתי רופא שהוא מעין פסיכולוג שהתחשב בפחדיי ועשה הכל כדי להרגיע אותי. מעבר לכך, מדובר ברופא מקצוען שכל לקוח מקבל ממנו את תשומת הלב. גם בתום הטיפולים, הוא זימן אותי למעקב והיה זמין לאורך כל הטיפולים לכל בעיה או שאלה. לשמחתי כיום אני יכולה לחייך בפה מלא וללא כאבים". 

 

ד"ר עמי צהר מנהל המרפאה של צוהר לחיוך בחולון. בוגר בית הספר לרפואת שיניים – אוניברסיטת ת"א (1989). תואר שני במנהל למערכות בריאות בפקולטה למנהל עסקים – אוניברסיטת ת"א) (2003). מבצע שתלים דנטליים והשתלות עצם בסיסיות ובנוסף מבצע שיקום על שיניים טבעיות ועל גבי שתלים.

במרפאת "צהר לחיוך" מבצעים תחת קורת גג אחת טיפולי שיניים במגוון תחומים: טיפולי שיניים משמרים: שיננית, סתימות וטיפולי שורש. כירורגיית פה ולסת: שתלים דנטליים, הרמת סינוס, השתלת עצם. שיקום הפה: כתרים, גשרים, תותבות על גבי שתלים. רפואת שיניים אסתטית: שחזורים אסתטיים, הלבנת שיניים, כתרי זירקוניה וטיפולי שיניים בהרדמה מלאה. במרפאות ציוד חדשני ומתקדם הכולל סריקה ממוחשבת לדיוק אופטימלי.

"צהר לחיוך" 

לתאום פגישת יעוץ ללא התחיבות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן