חדשות רעננה

מדיניות פרטיות DMEDIA.NEWS

מי אנחנו?

dmedia.news הוא הגורם המפעיל את השירות לו נכתבה מדיניות פרטיות זו. לצרכי מתן השירות אנחנו אוספים מידע על אודותיך, כפי שמפורט במדיניות הפרטיות שלנו. המידע שיאסף על אודותיך ישמר אצלנו, ויועבר לאחרים רק בהתאם למדיניות.

האם אתה חייב לספק לנו מידע? בכל פניה לנושא מידע יש חובה לציין לו האם יש לו חובה לספק את המידע על פי חוק או שאספקת המידע תלויה ברצונו הטוב והסכמתו. במקרה זה, אין חובה לספק מידע על פי חוק.

מה המידע האישי שאנחנו שומרים על אודותיך?

מידע אישי הוא מידע המתייחס אלייך. זה יכול להיות מידע שמזהה אותך אישית, או רק מידע שעשוי לזהות אותך. המידע שאנחנו שומרים על אודותיך הוא מידע מזהה נוסף שתמסור לנו באמצעות השירות ואנחנו עשויים לאסוף עוד מידע מזהה על אודותיך במקרה שבו תצור איתנו קשר ונצטרך לשמור את המידע הזה לצרכי השירות.

מה המידע שאינו מזהה אישית שאנחנו שומרים על אודותיך?

מידע שאינו מזהה אישית הוא לא מידע אישי, אבל ביחד עם עוד פרטי מידע הוא יכול להצביע על משהו. לדוגמא, רשימת העמודים הנצפים באתר מסוים יכולה ללמד איזו קבוצת ספורט אתה אוהד. לכן, חשוב שנציין כי המידע הלא מזהה שנאסף על אודותיך הוא השימוש שלך בשירות, כגון העמודים שצפית בהם,מידע טכני על ציוד הקצה שלך, כגון גרסאת דפדפן, מערכת ההפעלה שלך, רזולוציית המסך וכדומה,מידע סטטיסטי ולא מפולח אישית כגון מדינה, פלח אוכלוסיה, גיל משוער.

כיצד אנחנו אוספים על אודותיך מידע?

השאלה כיצד אוספים על אודותיך מידע היא חשובה, כיוון שלעיתים נאסף מידע ממספר מקורות שונים. דרכי האיסוף יכולים, לעיתים, לכלול הן מידע שאתה תספק ישירות למי שאוגר על אודותיך מידע והן מידע שיתקבל ממקורות אחרים. במקרה זה, אנחנו אוספים את המידע שאתה מספק לנו בזמן השימוש בשירות שלנו בלבד.

כיצד אנחנו משתמשים במידע שנאסוף?

גם אם אוספים על אודותיך מעט מאוד מידע, אך משתפים אותו עם כולם, יש בכך כדי להשפיע על השימוש של בעל המאגר במידע. במקרה שלנו, אנחנו משתמשים במידע שאספנו לצורך מתן השירות,אנחנו משתמשים במידע לצרכי פרסום, בין אם בתוך השירות ובין אם מחוצה לו,אנחנו מייצרים פרופילים כדי לשפר את השירות,אנחנו משתמשים במידע כדי לטייב נתונים של שותפים עסקיים שלנו.

למי יש גישה למידע על אודותיך?

ככל שיש לפחות אנשים גישה למידע על אודותיך כך יש פחות סיכוי לשימוש לרעה. אנחנו מספקים גישה למידע לעובדים שלנו, שנמצאים תחת חובת סודיות מלאה,לספקי שירותים שלנו, שדרושים לצורך אספקת השירות,לרשויות אכיפת חוק, אם אלו יציגו דרישה מוסמכת.

האם לצדדים שלישיים יש גישה למידע?

צדדים שלישיים יכולים להשתמש במידע ולהעביר אותו לאחרים, וצריך לבדוק גם את מדיניות הפרטיות שלהם. אנחנו מאפשרים למספר צדדים שלישיים להשתמש במידע, לרבות שירות Google Analytics שמספק שירותי סטטיסטיקה לאתר.

כיצד אנחנו יכולים לצור איתך קשר?

אנשים מרגישים מאוד לא בנח לספק מידע פרטי כאשר הם לא יודעים מה יקרה עם המידע שלהם. שירות שמכבד את הפרטיות שלך לא ישלח לך דואר זבל ולא יפיץ אותך בפרסומות.

תמיד ניתן לבקשה הסרה מרשימת התפוצה שלנו. אם המידע הועבר לאחרים, ההסרה תחול גם עליהם.

כיצד אנחנו מדווחים על אירועי אבטחה?

נכון להיום ועל פי חוק, לא כל מאגרי המידע חייבים לדווח על כל אירועי האבטחה, וחבל שכך. כאשר לארגון מסוים איכפת ממך ומהמידע על אודותיך הוא ידווח על כל חשש לשימוש לרעה. במקרה שלנו, למרות שהחוק לא מחייב אותנו, אנחנו נדווח לך בכל מקרה בו אנחנו מאמינים שנפגעה שלמות המידע שלך.

מיהו קצין הפרטיות שלנו, וכיצד תוכל לצור עמו קשר?

אנו מכבדים את הפרטיות שלך ואת החוק, לכן יש לנו בארגון קצין פרטיות, דודי גליקו. תוכל לצור איתו קשר באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת dudi@raanana.news.

קצין הפרטיות שלנו יקבל את התלונות שלך ויבחן אותן.

האם אנחנו משתמשים בעוגיות?

עוגיה היא קובץ ממוחשב שנשתל במחשב או במכשיר הקצה שלך ומאפשרת לזהות אותך כאשר אתה גולש באתרים שונים. במהלך השירות, השירות משתמש בעוגיות כדי לאפשר לך להתחבר, אנחנו מאפשרים גם כן לאחרים להשתמש בעוגיות בשירות, העוגיות ישמשו גם בשירות וגם מחוצה לו

כתבת השבוע
עקבו אחרינו
שתפו אותנו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן