חדשות רעננה

מי החתים את השעון?

איך תשפיע חקירת מבקרת העירייה על הפוליטיקה המקומית? כמה גורלית תהיה ישיבת המועצה בשבוע הבא? הטור המלא במוצאי שבת

האם היה ניסיון להשפיע על מעורבים?

הכל שאלה של עיתוי, פרסום חקירת מבקרת העירייה על החתמה פיקטיבית של נוכחות לכאורה שבוצעה על ידי חבר המועצה רחמים שלום, קביעת מועד לישיבת מועצה בה ידונו כל הנושאים שהעלתה האופוזיציה לסדר היום, החלטת בית המשפט על ביטול הדיון בכפוף לקיום ישיבת המועצה, הפוליטיקה המקומית מגיעה לאירוע השיא שלה ביום שני הקרוב. הטור המלא במוצאי שבת.

חבר מועצת עיריית רעננה רחמים שלום, שכיהן עד לשבועות האחרונים בתפקיד המשנה לראש העיר, תועד כשהוא מחתים כרטיס נוכחות עבור עובדת בעירייה, העובדת לא הייתה בעבודתה באותם מועדים אלא שהתה בביתה. התיעוד מצא שההחתמה הפיקטיבית לכאורה תועדה על ידי חוקר פרטי שנשכר מטעם מבקרת העירייה בוצעה מספר רב של פעמים. הידיעה הראשונה בנושא פורסמה בתאגיד השידור כאן.

בדיקת הנושא החלה בעקבות תלונה שהגיעה למבקרת עיריית רעננה. מבקרת העירייה פתחה בחקירה, תוצאות החקירה העלו שהעובדת כלל לא הגיעה לעבודתה אבל כרטיס הנוכחות האלקטרוני שלה הוחתם. הממצאים גובו בתיעוד ממצלמות האבטחה של עיריית רעננה ובנוסף נשכרו שרותי חוקר פרטי. ממצאי החקירה העלו שב 12 פעמים החתים עבורה חבר המועצה רחמים שלום ו-10 פעמים נוספות שני עובדי עירייה אחרים.

חבר המועצה שלום מסר  לתאגי ד כאן בתגובה: "לא היה ולא נברא – לאחר שעזבתי את הקואליציה מנסים לעשות לי תרגילים". מעיריית רעננה נמסר: "אנו לומדים את פרטי המקרה והעברנו את המידע שברשותנו למשרד הפנים להמשך בחינה וטיפול בהתאם לנדרש".

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. פרשת החתמת השעון בית המשפט פסק ההשעיה בתוקף - Raanana.news הגב

    […] פרשת החתמת שעון הנוכחות  על ידי חבר המועצה רחמים שלום לא יורדת מהכותרות. בית הדין לעבודה דחה השבוע את עתירת עובדת העירייה נגד העירייה לצו מניעה כנגד השעייתה והתהליך המתנהל מולה. […]

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן