בדרך לחתונה עוצרים ברעננה

סתיו פרנקל ובן זוגה דין מרעננה, מספרים על הרגע בו בעלי האולם הודיעו להם שחתונתם בוטלה בשל המצב הביטחוני ועל הרתמות התושבים שסייעו להם במציאת מקום חלופי כדי לבוא בברית הנישואין

בדרך לחתונה עוצרים ברעננה
סתיו פרנקל ובן זוגה דין מרעננה, מספרים על הרגע בו בעלי האולם הודיעו להם שחתונתם בוטלה

ביום שלישי הקרוב דין וסתיו יעמדו מתחת לחופה ויהפכו לבעל ואישה – דבר שתכננו טרם מלחמת חרבות ברזל ששיבשה לא פעם את התוכניות שלהם. ביום שבת האחרון, רגע לפני קיום החתונה שאמורה הייתה להתקיים בגן אירועים בתל עדשים, קיבלו השניים הודעה על ביטולה.

"התקשרו אלינו מהאולם ואמרו לנו שבשל המצב הביטחוני – החתונה לא תוכל להתקיים", אומרת סתיו פרנקל, שהעלתה פוסט מרגש בפייסבוק שגרם למאות אנשים -בעיקר תושבי העיר, לנסות לסייע להם למצוא מקום לקיים את החתונה.

סתיו הוצפה במאות פניות של תושבים שהציעו את חצרות בתיהם, אולמות אירועים ומקומות שונים ששל תושבים שפתחו את ליבם לבני הזוג הנרגשים. "אני ודין היינו חסרי אונים. לא ידענו מה לעשות. כמי שגדלה בעיר ותרמה לה רבות, החלטתי לנסות את מזלי. לשמחתי המון אנשים פנו אלינו ובזכותם אנחנו נוסעים ברגעים אלו לסגור ככל הנראה מקום בו נהפוך לבעל ואישה".

סתיו ודין בני ה-28, הכירו לפני 10 שנים בתנועת מחנות העולים ברעננה והפכו לבני זוג. במהלך השנים עבדו במסגרות החינוך ברעננה וגם כעת ממשיכים לעבוד עם בני נוער בסיכון.

"אנחנו נותנים את כל כולנו למדינה וכל מה שאנחנו רוצים לקיים את החתונה לה ציפינו. דין לוחם במילואים ויצא במיוחד מסבב שלישי בעזה בשביל החתונה. אנחנו ממש רוצים להצליח להתחתן ולחגוג את האהבה שלנו למרות הכל. אנחנו מחפשים מקום שיוכל לארח אותנו בהתראה קצרה, במקור החתונה תוכננה ל-250 איש אבל גם אירוע של 100 איש ישמח אותנו מאוד.

כרגע אנחנו בדרך לראות מקום ומקווים שנסגור עמם. אנחנו רוצים להודות לכל מי שפנה אלינו. חיממתם לנו את הלב – זה לא מובן מאליו".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן