חדשות רעננה

נדל"נשי ברעננה

תיווך? אפשר גם אחרת, זה מה שנוצר ממגע הקסם של חיבור בין שתי נשים עוצמתיות, שמרית שלום והילה דרוקר, שתי נשים יצירתיות ומוכשרות כל אחת בתחומה נפגשו ליצור ביחד משהו חדש בעולם הנדל"ן המקומי, מהחיבור נולד Queen real estate משרד תיווך מלא בעוצמה נשית

הילה דרוקר ושמרית שלום Queen real estate - נדל"נשי ברעננה

בתוך הטלטלה שעובר עולם הנדל"ן בשלוש השנים האחרונות, קם ברעננה משהו חדש. Queen real estate משרד תיווך בוטיקי. המשרד הוקם על ידי שתי נשים מיוחדות הילה דרוקר ושמרית שלום, שבחרו להקים את המשרד בקניון החדש בלב שכונת נווה זמר ברעננה.

שמרית שלום אשת נדל"ן, שיווק ודיגיטל מובילה, פורצת דרך בשוק הנדל"ן המקומי בעוצמות המאפיינות אותה וידועה בפעילות הקהילתית הענפה ברעננה. הילה דרוקר, ילידת רעננה אשת נדל"ן ומכירות ותיקה ופנומנלית, חדורת מטרה ובלתי ניתנת לעצירה, חברו יחדיו על מנת להקים בית של מצויינות בתחום הנדל"ן ברעננה. החיבור בין  השתיים שמביאות ניסיון רב בעולמות התיווך, השיווק והנדל"ן ובעיקר הבנה שתקשורת עם הלקוחות הוא חיבור מנצח. תוך זמן קצר מהקמת המשרד גויסו עשרות נכסים וצוות סוכנות שזוכות ללוות לקוחות באחד הרגעים הכי חשובים בחיים, קנייה ומכירת בית.

הילה דרוקר: " לכל בית יש את הסיפור שלו ואת המורכבות שלו, בזכות מקצועיות בלתי מתפשרת, רגישות ואהבת אדם, יושרה והגינות, הלקוחות זוכים לליווי בכל שלב ושלב בתהליך ונהנים משירות יוצא דופן."

מה בעצם עושה משרד תיווך למען הלקוחות?

שמרית שלום: "המשרד נותן את כל המעטפת השיווקית והתפעולית הכרוכה במכירה וקניה של נכס. החל מביקור בנכס ומתן הערכת שווי, דרך איתור לקוחות פוטנציאלים, בניית תיק נכס מפורט עם כל המידע החשוב, הכנת הנכס למכירה (הלבשת הבית במידת הצורך, צילום מקצועי, סטילס וידאו ורחפן), פעולות שיווק ייחודיות, משא ומתן מקצועי, ליווי אישי מול בעלי מקצוע: עורכי דין, יועצי משכנתאות, קבלני שיפוץ, אדריכלים, כולם נבחרו בקפידה בהתאם לסטנדרטים של המשרד. עד לחתימת החוזה המיוחלת והרבה אחרי…אנחנו יחד במסע יד ביד באמון מלא. זה לא רק לפרסם מודעה באינטרנט זה ללוות את העסקה של החיים בכל פרט ופרט.

בתקופה שרבים מענף התיווך עוברים לעבוד מהבית, למה בחרתם להקים משרד פיזי?

חשוב לנו  שיהיה ללקוחות ולצוות המשרד בית להגיע אליו, המשרד הוא לא רק חלל עבודה הוא חלל השראה, מקום בו אנחנו יושבות ביחד ומתמודדות עם האתגר של שיווק כל נכס. מקבלות השראה אחת מהשניה ונותנות את השרות המיטבי ללקוחות המשרד. בחרנו למקם את המשרד בקניון החדש בנווה זמר, נקודה מרכזית ונגישה, אנחנו מייצגים נכסים לא רק ברעננה ולא רק בנווה זמר אבל זה הבית.

מי הלקוחות שלכם?

למשרד מאגר לקוחות מגוון, משפחות צעירות, הורים שרוצים לעבור לגור ליד הילדים, תושבים חוזרים ועולים חדשים מכל העולם  אשר מופנים על ידי יוזמת ומנהלת קהילת "הבית לתושבים חוזרים".

איך מתבצע תהליך הליווי של הלקוחות?

הכל מתחיל מבירור צרכים. זה הבסיס לכל עסקה מכירה או קניה, בודקים עם הלקוח מה הנכס המבוקש, גודל, מיקום, תקציב. אנחנו מבצעות מיפוי של האפשרויות בסביבה, תחבורה, חינוך קרבה למקומות חשובים ללקוחות. אנחנו לא לוקחות כל נכס ולא מראות ללקוחות נכסים שלא מתאימים לצרכים שלהם, לפעמים בפגישה הראשונה שלנו עם בעלי הנכס, לפני שקיבלנו את הדירה לשיווק בלעדי של המשרד, הם משתפים אותנו בהצעה שהם קיבלו על הנכס. ההתאמה המדויקת מקצרת את ההליך ומונעת עוגמת נפש מהקונה והמוכר, מונעת הוצאות מיותרות. אנחנו שומעות מהרבה מחפשי דירות  את המשפט: "זו הפעם הראשונה שמתווכים מציעים לנו דירה שמתאימה לנו בדיוק, אבל זו העבודה והשליחות שלנו במקצוע.

יש לכן סיפור מכירה שאתן גאות בו?

שמרית: "קיבלנו למכירה נכס ייחודי ברעננה, דופלקס בעיצוב מיוחד, כבר מהסיור הראשון ידעתי לאיזה לקוחות הנכס מתאים. הלקוחות הראשונים שהבאנו רכשו את הנכס. המוכרים דרשו בהתחלה מחיר גבוה באופן משמעותי ממחיר השוק, הסברנו להם את הפער בין הדרישות למחיר הריאלי ותוך כמה ימים הבאנו לקוחות שאנחנו מלווים מספר חודשים, לקוחות מחוץ לרעננ.ה הדירה התאימה ללקוחות גם ברמת העיצוב, גם ברמה הפרקטית המותאמת למצב המשפחתי והגיל של הרוכשים. הלקוחות נכנסו ואמרו: "וואוו" הם החליטו במקום שזו הדירה שהם מחפשים. אחרי כמה ימים בפגישה בחדר הישיבות של המשרד הגיעו הקונים והמוכרים להסכמה על המחיר, על לוח התשלומים ועל מועד הפינוי. החלום שלנו והחזון של המשרד התגשם כשפתחנו בקבוק יין והרמנו לחיים עם זוג המוכרים וזוג הקונים שלחצנו ידיים בהתרגשות רבה לקראת פרק חדש בחיים שלהם. בהמשך היו עם הנכס סוגיות משפטיות מורכבות שעיכבו את חתימת ההסכם וכמעט מנעו ממנו להתקיים אבל לא ויתרנו ויחד עם הלקוחות והצוות המשפטי מצאנו את הפתרון המדויק שאפשר את קיום העיסקה לשביעות רצונם של המוכרים והקונים.

מי הצוות של המשרד?

צוות המשרד כולל סוכנות המתמחות בנכסים פרטיים ומסחריים. בנוסף, המשרד מעסיק חברת דיגיטל שאחראית על שיווק הנכסים במדיות השונות בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק.

איך אתן מסבירות את סוד ההצלחה?

אם נאמר את האמת, למקצוע התיווך אין שם כל כך טוב בארץ…אנחנו מוקפות בקולגות, מתווכים נוספים, אמינים ומקצועיים ויש ביננו קשר מקצועי וחברי אמיתי ומפרגן. יחד עם זאת, לצערנו לקוחות רבים מגיעים אלינו למשרד אחרי שנכוו מבעלי מקצוע שפעלו בחוסר תום לב והתפקיד שלנו הוא לבנות את האמון מחדש ולייצר להם חווייה מתקנת. תמיד טובת הלקוח תהיה לנגד עינינו לפני הכל. לפעמים בעלי נכסים משתפים אותנו בהצעה שהם קיבלו על הנכס ואנחנו ממליצות להם בחום למכור כי ההצעה נהדרת ואנחנו באמת מאמינות שזה המחיר הראוי עבור הנכס, גם אם זה אומר שתהיה לנו פחות דירה לשווק. מרבית הלקוחות שלנו מגיעים אלינו בעקבות המלצה וזה מחמם את הלב לדעת שמעריכים את העבודה הקשה שלנו, את היושרה, האמינות והמקצועיות.

 

Queen real estate

סשה ארגוב 23 רעננה המרכז המסחרי בנווה זמר, קומה שנייה

שמרית שלום: 0504212214 הילה דרוקר: 0546677087

Queen-nadlan.co.il   Queen.nadlan@gmail.com



כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן