חדשות רעננה

סוכות ברעננה

מופעים, אירועים, מפגשי למידה ופעילויות שיתקיימו ברעננה בין האירועים, הופעתו של הזמר אברהם טל בפארק רעננה, מופעים ופעילויות לילדים, פעילויות ומפגשי למידה ב"סוכת העיר", מופע שמחת בית השואבה עם ישי לפידות

רעננה חוגגת בסוכות

לקראת חג הסוכות, יוצאת עיריית רעננה במגוון אירועים, מופעים ופעילויות, להבאת שמחת החג לעיר.
תושבי העיר, בכל הגילאים ומכל רחבי העיר, ייהנו בין היתר מפעילות מעשירה בסוכת העיר, ובה מפגשי לימוד וערבי תרבות, מהופעתו של הזמר אברהם טל בפארק רעננה, מופע מוסיקאלי לשמחת בית השואבה עם הזמר ישי לפידות, מועצת השירה היהודית ואבריימי רוט, חידון אינטראקטיבי חווייתי און ליין, פעילויות חווייתיות במתחמי חג לאורך רחוב אחוזה, מופע הלל נשי סוחף בהובלת ריקה רזאל, מופע ופעילויות לילדים ועוד. כן ייהנו התושבים מאירועים ברוח ספורטיבית, בהם תחרות סקייטבורד בספורטק נווה זמר והפנינג ספורט אקטיבי, בספורטק וייצמן – שלונסקי.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "גם השנה שקדנו במירב המאמצים, על מנת להביא את שמחת החג, במיטב האירועים, המופעים והפעילויות לתושבי העיר בכל הגילאים ובמגוון מוקדים. אני מזמין את תושבי העיר להגיע ולפקוד את האירועים השונים עם בני משפחותיכם, וליהנות משמחת החג כמיטב המסורת, באווירה קהילתית ומקרבת לבבות".

הפעילויות והאירועים יתקיימו בהתאם להנחיות הבריאות, וכן ישולבו בטכנולוגיות זום ושידורים חיים מהפייסבוק ומהיוטיוב.

המידע המלא אודות האירועים, לרבות לוחות הזמנים והמיקומים, באתר העירוני ובמוקד קול טיקט.

חיים ברוידא חוגגים סוכות ברעננה

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. שאול טובה הגב

    הייתי שמחה ללכת להופעה של אברהם טל. אין כרטיסים

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן