חדשות רעננה

תמיכה ציבורית נרחבת בברוידא

תמיכה ציבורית נרחבת. עשרות דמויות בכירות ומובילות בקהילה ברעננה חתמו על הודעת הזדהות עם ראש העיר חיים ברוידא במרוץ לראשות העיר. המנהל המיתולוגי של תיכון המטרווסט  אמנון בר נתן: "המחוייבות של חיים ברוידא לקהילה, לחינוך ולהעצמת בנות ובני רעננה היא במקום הראשון. במיוחד עכשיו בתקופה הזו הזו נחוצה מנהיגות אחראית ומאחדת"

תמיכה ציבורית נרחבת בברוידא
עשרות אישי ציבור חתמו על תמיכה בברוידא

תמיכה ציבורית נרחבת בברוידא. שלושה שבועות לבחירות והקמפיין של ראש העיר חיים ברוידא מקבל רוח גבית מעשרות מנהיגות ומנהיגי הקהילה ברעננה. עשרות חתמו על קריאה לתמיכה ציבורית בראש העיר המכהן.

על מכתב התמיכה יוצא הדופן חתומים קציני צבא ומשטרה בכירים, אנשי חינוך, שופטים, אנשי כוחות הביטחון, רופאים, אקדמאים ובכירי הקהילה העסקית ברעננה.

"לא מובן מאליו שאנשים כמו חמי פרס, רון לובש ואריה סקופ לצד השופט סטרשנוב, השופטת בקנשטיין ואנשי בטחון בכירים, שותפים לחתימה על קריאה מסוג זה. זו הבעת אמון בדרכו של ברודיא, בערכים ובניסיון שהוא מביא עימו"

תמיכה ציבורית נרחבת

אמנון בר נתן המנהל המיתולוגי של תיכון מטרו ווסט : "אני מכיר את חיים ברוידא שנים רבות. אני חושב שבמיוחד בעת הזו הוא מביא עימו את הניסיון ואת הגישה הערכית הנכונה למען העיר רעננה ותושביה. כאיש חינוך עשרות שנים, ברור לי כי המחוייבות שלו לקהילה, לחינוך ולהעצמת בנות ובני רעננה היא במקום הראשון. במיוחד עכשיו בתקופה הזו הזו נחוצה מנהיגות אחראית ומאחדת"

ד"ר ליאורה מאירי בוטנאית, ומי שפעילה רבות בנושאי סביבה, מוותיקות רעננה: "חיים ברוידא, יליד רעננה הוביל את העיר בשנים האחרונות לתנופת פיתוח וצמיחה. אני בטוחה שהוא האדם הנכון לשמור על רעננה ועל הקהילה הרעננית מאוחדת ולהתמודד בצורה הטובה ביותר עם האתגרים שצפויים לנו"

גורמים בסביבתו של ברוידא הביעו שביעות רצון גדולה מהבעת האמון והקריאה הפומבית לתמיכה:
"לא מובן מאליו שאנשים כמו חמי פרס, רון לובש ואריה סקופ לצד השופט סטרשנוב, השופטת בקנשטיין ואנשי בטחון בכירים, שותפים לחתימה על קריאה מסוג זה. זו הבעת אמון בדרכו של ברודיא, בערכים ובניסיון שהוא מביא עימו, בהצלחות הניהוליות לאורך הקדנציה ובהתמודדות עם אתגרי השעה הבטחוניים. אין ספק שרואים את רשימת החותמים והיא מדברת בעצמה, רשימה המשדרת אחדות וגיוון מכל הזרמים"

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן