חדשות רעננה

"אבידה גדולה לרעננה"

"אבדה גדולה לרעננה" דוד יפרח, לשעבר יושב ראש ועד עובדי עיריית רעננה הלך לעולמו יזכר כאיש חם שתרם לרווחתם והעלאת קרנם של עובדי עיריית רעננה

אבידה גדולה לרעננה
דוד יפרח ז"ל

דוד יפרח, יו"ר וועד העובדים המיתולוגי  של עיריית רעננה הלך לעולמו. ראש עיריית רעננה לשעבר זאב בילסקי: "מדובר באבדה גדולה לרעננה. דוד יפרח היה איש צנוע שעשה הכל כדי להטיב עם כולם".

דוד יפרח, שכיהן שנים רבות כיו"ר ועד עובדי עיריית רעננה, הלך לעולמו. הלווייתו התקיימה היום בבית העלמין פרדס חיים כפר סבא. דוד יפרח ייזכר כאיש חם ולבבי, אוהב אדם, שתרם לרווחתם והעלאת קרנם של עובדי עיריית רעננה. 

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא: "עיריית רעננה משתתפת בצערה של משפחת יפרח על פטירתו של אבי המשפחה, דוד יפרח, שכיהן שנים רבות כיו"ר ועד עובדי עיריית רעננה. דוד יפרח יזכר כאיש חם ולבבי, אוהב אדם, שתרם לרווחתם והעלאת קרנם של עובדי עיריית רעננה. יהי זיכרו ברוך"

זאב בילסקי ראש עיריית רעננה לשעבר: "היה לי את הכבוד לעבוד עם דוד במשך שנים רבות. מדובר באדם צנוע שעשה את עבודתו בשקט ובמקצועיות. דלתו הייתה פתוחה לכולם והוא מילא את שליחותו מתוך אמונה ואהבת אדם. תמיד שמרנו על קשר ושלחנו מסרונים אחד לשני בכל יום שישי. בתאריך ה-1.5.2023 הוא שלח לי הודעה שבה הודיע לי: 'זאביק אתמול פרשתי לפנסיה'. לאחרונה הוא סבל מאוד והיה לו קשה. מדובר באבדה גדולה לעיר. יהי זכרו ברוך". 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן