חדשות רעננה

אין מוצא

הזמר אדם (חיים כהן) הלך לעולמו בגיל 64 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן

אדם שהלך לעולמו הותיר אחריו מסר אחרון שפרסם בדף הפייסבוק שלו: "אם אתם קוראים את המילים האלה סימן שאני בעולם שכולו טוב, ככה אומרים, עוד לא יכול להמליץ 🙂 רוצה להודות על המסע המופלא והבלתי יאמן בחיים האלה, עשיתי המון, הייתי טוטאלי, הלכתי עד הקצה בכל דבר, באהבה, בחברות, ביצירה, נשארו לי כמה חלומות לא סגורים אבל לא המון. תודה על אהבה, תודה על כל אדם שפגשתי, או השפעתי בצורה זו או אחרת, תודה על החיים. אם לא הצלחתי לסייע מלמטה בעניין השבת החטופים, אנסה לפעול מלמעלה. תהיו טובים, אוהב".

הראל צוקרמן, תושב העיר רעננה שבילה במועדון הקריוקי בעיר, מספר על הערבים בהם בילה לצדו של הזמר האהוב שהיה אז מנהל המוזיקלי של המועדון. "הזמר אדם נפטר הבוקר ממחלת הסרטן הארורה. עצוב. זהו כבר 'אין מוצא'. הוא היה אדם מאוד נחמד.

אדם היה המנהל מוזיקלי במועדון הקריוקי ברעננה לפני מספר שנים. הייתי מגיע עם חברים  שרים שירים והוא היה מנצח על המקהלה. היו זמנים, עולם הולך ונעלם. הוא היה צעיר במותו רק בן 64 במותו. הוא היה בן אדם מדהים תמיד דאג לצוות העובדים וכיבד כל אחד. המילים האחרונות אותן ביקש לפרסם מרגשות ומעידות על אופיו הנעים ואמונתו בטוב".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן