חדשות רעננה

אין תקציב אין אגרה אין סיירת

בעקבות ביטול אגרת השמירה הודיע גזבר עיריית רעננה לקצין הביטחון של העיריה כי במידה ולא תאושר האגרה תופסק ההתקשרות עם סיירת הביטחון

בהעדר מקור מימון תוך חודש תופסק פעילות סיירת הביטחון העירונית, סיירת גני הילדים וסיירת חופשות הקיץ, כך הודיע גזבר עיריית רעננה יוסי מזרחי לקב"ט העירוני. 

המאבק הפוליטי ברעננה מתחיל להשפיע על השירותים העירוניים והוצאות הביטחון בראש. מכיוון שלא הושגה הסכמה על מימון סיירת הביטחון העירונית תופסק פעילותה בעוד חודש, המימון נשען עד לשנה על חוק הביטחון והיטל הביטחון אשר בוטלו בישיבת המועצה האחרונה בקולות האופוזיציה. הניסיונות להגיע להבנה בין הקואליציה לאופוזיציה כשלו נכון לעכשיו והמשמעות היא שאין מקורות תקציביים להמשך מימון פעילות סיירת הביטחון.

הנושא המטריד הוא לא הסכמה על הצורך בסיירת אלא מאבק פוליטי, תקציב שנת 2021 אושר ללא בעיה ברוב קולות כולל קולותיהם של מי שנמנים היום על שורות האופוזיציה. בישיבת המועצה האחרונה בה נדון תקציב 2022 וחוק השמירה, גילו חברי האופוזיציה חזית אחידה בהתנגדותם להמשך אגרת השמירה בטענה כי זו אגרה מיותרת ומקורות המימון שלה צריכים להגיע מהתקציב השוטף של העיריה.

ישיבת הגישור שנערכה בין ראש העיר יו"ר ועדת הכספים מנכ"ל העיריה וגזבר העיריה לבין חברי האופוזיציה הסתיימה ללא הסכמות, עם פער של כ8 מיליון שקלים. ובלי שהוצגו פתרונות חלופיים במסגרת התקציב למימון פעילות הסיירת.

בהעדר תקציב מאושר מתנהלת עיריית רעננה לפי תקציב המבוסס על שנת 2021 לפי חישוב של 1/12 וללא אגרת הביטחון מה שהוביל למכתבו של גזבר העיריה לקב"ט העירוני. אם לא יחול שינוי בישיבת המועצה הקרובה ב 30.1.22 החל מסוף חודש פברואר יבוטל שרות חיוני לתושבי רעננה

מכבים את סיירת הבטחון

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן