חדשות רעננה

ברעננה מרכזים כוחות למען בני הנוער!

בוקר חשוב ומשמעותי בבית יד לבנים בעיר, עם כינונה היום, ד' 29.5.24, של ועדת ההיגוי העירונית למניעת אובדנות, הפועלת בעיר בהובלת האגף לשירותים חברתיים בשיתוף משרד הבריאות.

הישיבה, בהשתתפות ראש העיר, חיים ברוידא, חברת מועצת העיר זהבה לנדמן ובכירי אגפי הרווחה, החינוך ואגפים נוספים בעירייה, כמו גם נציגי משרד החינוך, הבריאות והרווחה, הוקדשה לנושא מניעת התנהגות אובדנית בקרב בני הנוער, והצגת התופעה על כלל היבטיה ודרכי ההתמודדות עימה.

בין היתר הוצגו בישיבה מענים כלל ארציים העומדים לשירות בני הנוער, כגון מוקד 105, שירותים פסיכולוגיים ועוד, עימם פועלת העירייה בשיתוף פעולה, וכן מגמות ודרכי זיהוי התופעה הכואבת מתוך ההבנה כי הגברת המודעות לנושא תורמת לסיוע במתן מענה ממוקד.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "במיוחד בימים אלו ובתקופה הביטחונית המורכבת המשליכה על כל מהלך חיינו אנו פועלים במלוא החשיבה ובהיוועצות עם מיטב גורמי המקצוע, על מנת לתת את הדעת על היבטים רגשיים בקרב בני הנוער בעיר, ונכונים ליישם בעיר כל פתרון ומענה רגשי".

עיריית רעננה על כל אגפיה וגורמי המקצוע עומדת לרשות בני הנוער בכל ערוצי המידע וההתקשרות, ומעודדת ערוץ דיאלוג פתוח עימם ועם הוריהם. למאמץ שותפים כלל אגפי העירייה, החל באגפי החינוך ובו השירות הפסיכולוגי החינוכי, האגף לשירותים חברתיים וכלה באגפי הביטחון, המוקד העירוני וכל גורם עירוני מקצועי לסיוע לבני הנוער בהתמודדותם בכל צורך.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן