גרידיש ווגמן נכנסים לאירוע במטרה לפתור את משבר בני עקיבא

המשנה לראש עיריית רעננה מאיר גרידיש וסגן ומ"מ ראש העיר שמואל ווגמן נכחו במוצאי שבת בעימות בין הרוכשים לבני עקיבא  והחלו לפעול אקטיבית מול הרוכשים על מנת לטפל במשבר הבעלות על סניף בני עקיבא. ההתערבות מכוונת לפתור את הבעיות הסובבות את סוגיית הבעלות על ידי קיום שיחות עם הרוכש

שמואל ווגמן ומאיר גרידיש פועלים למציאת פתרון למשבר בני עקיבא

רקע על משבר בני עקיבא

משבר בני עקיבא מהווה דאגה משמעותית לקהילת רעננה. בני עקיבא, תנועת נוער בולטת בישראל, התמודדה עם אתגרים המאיימים על פעילותה ויציבותה ברעננה. המשבר נובע מהזנחה מתמשכת של מבנה הסניף ומכירתו על ידי הבית היהודי ליזם נדל"ן. מה שהותיר את חניכי הסניף בין הגדולים בארץ ללא מבנה לפעילות.

עד היום, לא פעלה תנועת בני עקיבא במישור המשפטי. למרות שנושא המכירה נמצא על השולחן כבר תקופה ארוכה, מעבר להצהרה פומבית על רצונם למנוע את המכירה לא בוצע צעד אקטיבי על ידי בני עקיבא מה שהוביל לסיום המכירה ורישום הערת אזהרה בטאבו על הבעלות על המבנה. ואף הוצא צו זמני על ידי בית המשפט המונע את כניסת החניכים למבנה עד דיון בהשתתפות שני הצדדים.

מי שפעל כבר תקופה בניסיון למצוא פתרון הוא סגן ומ"מ ראש העיר שמואל ווגמן, יחד עם המשנה לראש עיריית רעננה מאיר גרידיש הפכו לדמויות מפתח במאמץ לפתור את משבר בני עקיבא. מתוך הכרה בהשפעה המשמעותית של הסוגיה על הקהילה.

גרידיש נכנס לתמונה כדי לתווך בשיחות בין הצדדים המעורבים. גישתו הייתה לאפשר דיאלוג פתוח ולחפש פשרה שתועיל לכל בעלי העניין. באמצעות מעורבות ישירה עם הרוכש, גרידיש מתכוון להתייחס לדאגות של חברי בני עקיבא ולהבטיח שהאינטרסים שלהם מוגנים.

מעורבותו מדגישה את חשיבות הנושא ברמה העירונית ומשקפת מחויבות לשמירה על הרמוניה בתוך הקהילה. עמדתו הפרואקטיבית של גרידיש התקבלה בברכה על ידי רבים, הרואים במאמציו צעד מכריע לקראת פתרון הוגן ובר-קיימא.

 

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן