החיים שייכים לגמלאים

מי אמר שאי אפשר ליהנות כשמתבגרים? ב"מועדון הזהב" רעננה, מספקים עבורכם את כל הפעילויות בבית אחד. תוכלו ליהנות מהרצאות וחוגים, טיולים בארץ ובחו"ל, נופשים, קורסים סדנאות וממופעי תרבות

"מועדון הזהב" הפועל מטעם עיריית רעננה הינו מרכז פעילות שוקק חיים לבני 60 ומעלה, המציע מבחר רחב של חוגים ופעילויות לגיל השלישי. מיקומו בלב העיר על רחוב אחוזה מאפשר הגעה נוחה בתחבורה הציבורית, ברכב וברגל. המועדון מציע מגוון רחב של חוגי ספורט, חוגי ברידג', בית ספר לשפות, חוגי אמנות, גילוף בעץ, חבורת זמר, לימודי דיגיטל, הרצאות ועוד.

כעת נותר לומר לילדים שימצאו בייביסיטר לנכדים כי בקרוב אתם עומדים להיות מאוד עסוקים.

אחד האתגרים המשמעותיים ביותר בגיל זקנה הוא הבדידות. הבדידות נתפסת כגורם מרכזי להתדרדרות פיזית, קוגניטיבית ונפשית שחווים אנשים בגיל הזקנה. הבדידות משפיעה על איכות החיים עד כדי פגיעה ממשית והחרפה של המצב הבריאותי וקיצור תוחלת החיים. הפרישה מהעבודה ומההרגלים שנרכשו במהלך החיים מותירים לא פעם חלל ריק שלא תמיד בני הגיל השלישי מצליחים למלא.

"מועדון הזהב ברעננה קם כדי לספק מגוון של פעילויות העשרה ולמלא את שעות הפנאי של הגמלאים בתוכן איכותי כך שכל אחד יוכל למצוא לעצמו את החוגים או הפעילויות שמתאימות לו", אומרת מנהלת המועדון מיכל פרידסון, שמספרת שלמועדון מגיעים 3000 חברים שנהנים מתוכן איכותי ופעילויות מגוונות בכל ימות השבוע. 

"המועדון מפעיל כ-150 חוגים בשבוע המותאמים במיוחד לגיל השלישי ומועברים ע"י צוות מורים מנוסים. בנוסף המועדון מפעיל מכללה הידועה בזכות המרצים האיכותיים ובשל אופייה המיוחד . הגמלאים שומעים מגוון הרצאות במבחר נושאים כגון: מדע, אומנות, מוסיקה, בטחון וחברה, תרבויות ומקומות בעולם ועוד".

מיכל שמדברת בהתלהבות על החוגים הרבים, מפיגה את הפחדים מהזקנה והבדידות. "למי קראתם זקנים?" היא שואלת בפליאה, ומספרת שלמועדון יש חבורת זמר ואפילו מתופפים.

מעבר לפעילויות המהנות, מספק המועדון הרצאות וקורסים שבהם לומדים החברים להתמודד עם פרק החיים החדש על כל המאתגר והכרוך בו. הגמלאים מוזמנים להצטרף לסדרת הרצאות "ארגז הכלים לגמלאי" – שעוסקת בשיפור איכות החיים ובמימוש זכויותיהם כדוגמת  צוואות וירושות, תזונה, הונאות כלכליות והתנהלות כלכלית נבונה.

מיכל: "אנשים בגיל השלישי חיים כעת אחרת. לרובם יש נייד, מחשב והם רוצים לטרוף את החיים. מתוך הצורך לצמצם את הפערים הטכנולוגיים ולתת מענה לאתגרים אלו נבנתה תוכנית דיגיטל רב שנתית הכוללת קורסים מגוונים כמו טיק טוק, צילום מהנייד ואפילו בינה מלאכותית.  

השנה, במענה למציאות הביטחונית התגייסנו במועדון לספק מסגרת תומכת של מפגשי העצמה ושיח בהם ניתנו כלים לחיזוק החוסן האישי ומתן אוזן קשבת. התמקדנו בסדנאות מיינדפולנס, מנהיגות ו- NLP בהן למדו המשתתפים לעבוד עם הלב והתודעה באמצעות מדיטציה, הרפיה ונשימה".

בימים אלה, שוקד צוות המועדון על תוכנית הפעילות לשנה הבאה. בה יוצעו תכנים חדשים ומרתקים לצד הקיימים.

אתם מוזמנים לבוא ולהיות חלק ממשפחת מועדון הזהב.

"אנו מזמינים את הקהל הוותיק למופע סיום השנה 'הקול על ברודווי'- בהיכל התרבות יד-לבנים רעננה. המופע יערך ביום ראשון, 28 יולי 2024 בשעה 10:00". רכישת כרטיסים בקול טיקט 8864*

לפרטים והרשמה למועדון: https://www.raanana.muni.il/RaananaSeniorsGoldClub/Pages/default.aspx

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן