חדשות רעננה

הכוכבים של רעננה

 עיריית רעננה ו"קרן רעננה", וחברת "קידר מבנים", ערכו השבוע אירוע חלוקת מלגות ותעודות הצטיינות לצעירים שפועלים במגוון תחומי תרבות ספורט וחברה

הכוכבים של רעננה

עשרות נערות ונערים מצטיינים והוריהם השתתפו השבוע באירוע חלוקת המלגות ותעודות ההצטיינות שערכה קרן רעננה בשיתוף חברת קידר מבנים שנתנה חסות לפרוייקט.  לתחרות שנפתחה לפני מספר חודשים פתוחה הוגשו מועמדויות במגוון תחומי עשייה: רכיבה על סוסים, יזמות חברתית, כתיבה יוצרת, חדשנות ורובוטיקה, מתוך רצון לתת במה לכישרונות העיר הצעירים שהוכיחו יכולות התמדה, השקעה ויכולות התמודדות בתחומי התמחותם השונים.

רוני קידר נשיא קידר מבנים סיפר על הרעיון מאחורי היוזמה "אני חונך בני נוער כבר 30 שנה, לפני 30 שנה הגיע אלי נער מאשדוד עם פוטנציאל ספורטיבי מטורף אבל עם סיכון להיות נער עברין, הוא הצליח בצורה בלתי רגילה והיום מנהל עמותת ספורט עם 400 חניכים. נשבעתי שבמקום לתרום את זמני לעמותות אתרום את זמני לאנשים, אני מוליך את האנשים להצלחה אישית וכלכלית, זה גורם לי להמון אושר ואהבה."

 

רועי מרום
כוכבי מרום לזכרו של סמ"ר רועי מרום ז"ל

אחד המיזמים המרגשים היה "כוכבי מרום 773 FLL" לזכרו של בן רעננה סמ"ר רועי מרום שנהרג במלחמה. שלושה תלמידים  "חטיבת יהונתן", השלושה שיצרו את אפליקציה למכירה וקנייה של ספרי לימוד משומשים.

חברי הקבוצה: איתי זרימאני, אלון בר רותם, אדם כהן, עידו מינץ, עילאי כהן, אריאל אלוני

 סמ”ר רועי מרום ז”ל, בוגר חטיבת יונתן, ששירת בסיירת חרוב ונפל בצפון הרצועה במלחמת חרבות ברזל. של חברי הקבוצה יצרו אפליקציה שמסייעת לתלמידים למכור ולקנות ספרי לימוד משומשים בקלות. הערב הם יקבלו תעודות הוקרה על פועלם.

אביחי ארביב, מוריהם של התלמידים: "חברי הקבוצה יצרו אפליקציה שתסייע לכלל התלמידים למכור ספרי לימוד משומשים ולרכוש ספרים משומשים להמשך לימודיהם. מדובר בקבוצה ערכית שחקרו ופיתחו אפליקציה לטובת הקהילה. הם ניגשו עם הפיתוח שלהם לתחרות בתחום הרובוטיקה וזכו בה. היום, שלושה מבין חברי הקבוצה ישתתפו בטקס ואני ממש מתרגש וגאה להיות המורה שלהם. הטקס הזה מראה לנו עד כמה גדל כאן דור ערכי, שרוצה לתרום לקהילה וחושב צעד אחד קדימה". 

אביחי ארביב, איתי זרימאני, אלון בר רותם, אדם כהן, עידו מינץ, עילאי כהן, אריאל אלוני וסוזי סיבוני מנהלת חטיבת יונתן

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן