המכון להתפתחות הילד של כללית בנווה זמר רעננה פינה של שקט ואווירה ייחודית 

בלב שוכנת נווה זמר יש בניין אחד ייחודי עם אווירה אחרת. מרגישם את זה מיד כנכנסים למכון להתפתחות הילד של כללית בנווה זמר.  המכון מספק שלל שירותים מגוונים וחשובים למשפחות בעיר. ההורים שמגיעים עם הילדים הקטנים יודעים שפה יקבלו את המעטפת הטובה ביותר עם נשות צוות מקצועיות, רגישות, מסורות ואכפתיות

המכון להתפתחות הילד רעננה

מה משותף לקלינאית תקשורת, מרפאה בעיסוק, עובדת סוציאלית, פסיכולוגית, אחות טיפת חלב, דיאטנית, רופאה התפתחותית פיזיותרפיסטית ומנהלת אדמיניסטרטיבית? כולן עובדות יחד בצוות רב תחומי במרכז להתפתחות הילד של כללית ברעננה.

 

מהם שירותי התפתחות הילד?

המכון להתפתחות הילד של כללית פעיל בשכונת נווה זמר ברעננה מזה כשלוש שנים וההורים לילדים יודעים שיש להם מענה בכל תחומי ההתפתחות כגון ריפי בעיסוק, קלינאות תקשורת, פיזיותרפיה, תזונה, רופאה נירולוגית התפתחותית, עובדת סוציאלית וטיפת חלב. 

שירותי התפתחות הילד כוללים מגוון רחב של תכניות והתערבויות שמטרתן לתמוך בהתפתחות הגופנית, הקוגניטיבית, הרגשית והחברתית של תינוקות, פעוטות וילדים עד גיל 8. שירותים אלה נועדו להבטיח שילדים יגיעו לאבני הדרך ההתפתחותיות שלהם בזמן, לסייע בזיהוי כל עיכוב או בשלב מוקדם ולספק את התמיכה הדרושה כדי לטפל בהם ולהביא כל ילד או ילדה למלוא הפוטנציאל שלהם. 

במכון להתפתחות הילד ישנן סדנאות רבות להורים ולילדים ילד, לילדים לבד ולהורים לבד. מגוון הסדנאות מאפשר להורים ולילדים לקבל מענה נוסף מקצועי בשילוב הנאה וקידום המטרות הטיפוליות. הרישום לסדנאות דרך המקוד של כללית או משרד המרפאה. 

שירותי בריאות כללית בנווה זמר בעיר רעננה  מציעים מגוון רחב של שירותי התפתחות הילד אשר ממלאים תפקיד מרכזי בהבטחת צמיחה והתפתחות בריאים של ילדים וילדות בקהילה. מזיהוי מוקדם של בעיות התפתחות ועד מתן תמיכה מיוחדת. השירותים של כללית מיועדים לענות על הצרכים המגוונים של משפחות צעירות בדגש על מתן עדיפות להתפתחות הפיזית, הקוגניטיבית, הרגשית והחברתית של ילדים. באופן זה לכללית תפקיד חשוב בשיפור רווחתן של משפחות רבות בנווה זמר בפרט וברעננה בכלל. 

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן