המשכן למוסיקה ואמנויות רעננה בעונה של תקווה, של יצירה, של חדשנות ושל תרבות איכותית קרוב לבית

החלה ההרשמה לעונת המנויים החדשה של המשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה, המציעה שלל תכנים איכותיים של תרבות במיטבה. מנויי המשכן ייהנו ממבחר מופעים מוסיקליים, מופעי בידור, קולנוע, סטנד אפ, הצגות וקונצרטים לילדים, הרצאות, ואירועים נוספים המתאימים לכל גיל.

 

המשכן למוסיקה ואומנויות פותח עונה

"אם ברצוננו לשמר תרבות, עלינו להמשיך ליצור אותה" יוהאן הויזינגה

 עונת המנויים של המשכן לשנת 2024/25

השנה נציע שש סדרות ותוכניות חדשות לצד סדרות וותיקות ואהובות,

לראשונה בארץ, נעם חורב יגיע למשכן ברעננה בסדרה חדשה, בה הוא ייפגש עם דמויות מפתח בחברה ובתרבות הישראלית, בערב אינטימי שכולל סיפורים אישיים, חלומות, כישלונות, הצלחות, ויצירה ישראלית , לצד המילים של נעם, כתיבתו, סגנונו וכישרונו הייחודי, יחד עם מוזיקה שמלווה את חיינו.

כמה אנחנו צריכים הומור וקומדיה בחיינו… סדרת קולנוע חדשה על הומור בקולנוע עם הבימאי אלון גור אריה, הרצאה בשילוב קטעי סרטים -כל פעם על נושא אחר, ובסיום המפגש סרט מצחיק באורך מלא.

בנוסף יתקיימו מופעים אקוסטיים של אמנים מהשורה הראשונה בביצועים מרגשים-"ווליום אקוסטי במשכן"  בין האמנים: שלומי שבן, אסף אמדורסקי, מאור כהן, אלון עדר, עלמה  גוב ועוד..

 

 

 

שיתוף פעולה ייחודי עם מוזיאון "אנו" בסדרה באנגלית המוקדשת לקולנוע דוקומנטרי בעקבות הזהות היהודית והישראלית, בסדרה ארבעה מפגשים עם הרצאה באנגלית וצפייה בסרט מרתק וייחודי, במפגש החמישי נצא לסיור באנגלית במוזיאון "אנו" שבתל אביב ונצפה בסרט נדיר מארכיון המוזיאון

אנו מזמינים ילדים גדולים ולנוער להגיע בימי שבת עם חברים או עם בני משפחה לסדרה חדשה בה נשמע על כל הסודות מאחורי הקלעים מתעשיית הקולנוע, הדברים שאף אחד לא יודע, יחד עם קטעי סרטים ייחודים ובסוף כל מפגש סרט באורך מלא, בואו לסדרה איכותית שנותנת ערך מוסף וזמן איכות.

לקטנטנים נציע השנה את מפגשי "פיציקט"  החדשים -מפגשים ייחודים לגילאי זחילה עד עמידה, מוסיקה, חפצים והמון חוויות.

וכמובן נמשיך גם העונה עם הסדרות הוותיקות והאהובות- הסדרה המוצלחת "פסקול הישראלי", שתפתח העונה התשיעית של מפגשים מרתקים וביצועים ייחודיים בהנחיית יואב קוטנר.  השנה נארח אייקוני תרבות ומוסיקה ישראליים ששיריהם הפכו לפסקול של חיינו: אילנית, דויד ד'אור, רבקה זהר וחנן יובל.

למשכן יגיעו בעונה זו גם סולני האופרה הישראלית במופעים מגוונים ובלתי נשכחים עם שירי סשה ארגוב, אריות מפורסמות מתוך אופרות ואופרטות בהגשה ייחודית ומרגשת של המנצח והפסנתרן דודי זבה.

תימשך הסדרה המוצלחת מקומות קסומים בעולם  בה נטייל סביב העולם "בלי לזוז מהכיסא" בספרד, איטליה, אירלנד, ארצות הברית ועוד.., בכל ערב נשמע הרצאה על מקום אחר בעולם ואחריה נהנה ממופע מוסיקלי מאותו מקום קסום.

השנה נסתובב על גלגל המזלות במסגרת סדרת ערבי הזמר העברי המוצלחים של האחים אסנר, בהשתתפות אמנים אורחים, בערבים מרגשים ונוסטלגיים.

האנסמבל הקולי הישראלי יגיע למשכן עם קונצרטים ומופעים איכותיים ווקאליים עם אורחים ומוסיקאים מהארץ ומחו"ל.

עבור הילדים מציע המשכן הצגות ומופעים איכותיים באמצע השבוע ובימי שבת בבוקר, עם ממיטב התיאטראות לילדים עם הקלאסיקות האהובות: פטר והזאב, טרופותי , בגדי המלך החדשים , חבר שלי פו הדב , הדנובה הכחולה, הנסיך הקטן ועוד…

סדרה ייחודית של הצגות לילדים עם ובלי מוגבלות ממשיכה זו השנה השנייה, .

סדרה לגילאי 2-4 עם סיפורי הילדים המוכרים והאהובים,

וזה לא הכל…. בנוסף במהלך השנה נציע מגוון נוסף של מופעים, סטנד אפ והרצאות.. התעדכנו באתר המשכן ובפייסבוק.

למידע ופרטים על הנחות של מועדוני לקוחות ועדי עובדים וארגונים, גמלאים, סטודנטים, חיילים ועוד, ניתן להיכנס לאתר המשכן למוסיקה ואמנויות www.mishkanraanana.com  או בטלפון – 09-7464036 / 8864* לינק לחוברת המנויים: https://online.flippingbook.com/view/936484422/

חוברת המנויים של המשכן למוסיקה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן