חדשות רעננה

שלומי לוגסי נבחר ליו"ר ועד עובדי עיריית רעננה

עובדי עיריית רעננה בחרו בשלומי לוגסי לתפקיד יו"ר ועד עובדי העירייה,  שלומי לוגסי עובד בחינוך נבחר ברוב של 81% מקולות העובדים לוגסי:" מודה לעובדי העירייה על האמון"

שלומי לוגסי
ראש עיריית רעננה חיים ברוידא וראש הוועד הנבחר שלומי לוגסי

שלומי לוגסי נבחר ברוב של 81% מקולות עובדי העירייה לתפקיד יו"ר ועד העובדים. שלומי לוגסי: "אני רוצה שכולם ירגישו מוגנים, בטוחים ומוערכים במקום עבודתם" 

שלומי לוגסי, עובד בעירייה מזה 18 שנה, החל את דרכו כעוזרו של עוזי כהן ז"ל בתפקידו כסגן וכראש העיר.  ניהל מספר פרויקטים בזמן כהונתו של נחום חופרי וכיום מנהל לוגיסטיקה, אחזקה ושירות בחינוך מטעם עיריית רעננה. 

הקרב על הוועד
עיריית רעננה

ספר על עצמך

"אני חיי ונושם את רעננה גם כעובד עירייה וגם כאזרח. אני עובד בעירייה 18 שנים שבהן הכרתי המון עובדים ואזרחים להם הצלחתי לסייע. מכירים אותי בעיר כאחד שעומד במילתו ומוכן לעזור לכולם בכל בעיה. יש לי ידע וניסיון של שנים בתחום החינוך – תחום שקרוב לליבי, ידע בפתרון בעיות שקשורות למחלוקות ואף פיטורי עובדים".  

מה תשנה למען עובדי העירייה?

"אדאג לכל שכל עובד ירגיש בטוח במקום עבודתו. הוועד שאקים יספק לעובדים בית שייתן להם מענה על כל בעיה. אתחיל עם הסייעות שלפעמים נותרות שקופות במערכת חרף עבודתן הקשה. אנשי החינוך בעיר נותנים לילדים שלנו את הנשמה ומגיעה להם הכרה, הערכה ותנאים הולמים על מסירותם. 

בנוסף אני מתכוון להקים וועד לגמלאים וליצור עבורם תנאים הולמים בגיל הפרישה בזמן פרישתם מהעבודה". 

 

היו"ר המסיים אלי כרשיש בחר לא להתמודד לקדנציה נוספת והתמודד רק לתפקיד חבר ועד העובדים.

אלי כרשיש "ר ועד העובדים צילום: רפאל בן עזרא

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן