חדשות רעננה

יש לחיות יחד בפשרה, יש לחיות יחד באחדות!

אז מדוע יש מי שמפלג וזורע פאניקה בציבור לחינם? מי שמפיץ מידע חלקי ושגוי יודע שמתחם "שולה בחצר" נמצא בפאתי העיר אין כפייה לפתוח בסופ"ש ומי שממשיך להפיץ כזבים, הרי הוא יודע שפרויקט "נעים בסופ"ש" לא עובר במרכז אחוזה!

יש לחיות יחד בפשרה מאיר גרידיש
המשנה לראש העיר רעננה מאיר גרידיש ראש רשימת שבת אחים במועצת העיר רעננה

במקום בו נמצאת מדינת ישראל ונמצא עם ישראל יש להימנע ככל האפשר ממחלוקות בבחינת "אין מחזיקין במחלוקת".
די לייצר מחלוקות סתם, עם ישראל משווע לריפוי הפצעים והשסעים. אז מדוע יש מי שמפלג וזורע פאניקה בציבור לחינם?

מי שמפיץ מידע חלקי ושגוי יודע שמתחם "שולה בחצר" נמצא בפאתי העיר, באזור התעשיה. אין כפייה לפתוח בסופ"ש והתוכניות היו על השולחן כבר בקדנציה הקודמת. ומי שממשיך להפיץ כזבים, הרי הוא יודע שפרויקט "נעים בסופ"ש" לא עובר במרכז אחוזה!

אני גאה על כך שנאבקתי בכל כוחי ואני שמח שהצלחתי לשכנע גם את אלה שרצו שהפרויקט יכלול את מרכז העיר לוותר ולהתפשר. כן, להתפשר. זו פשרה שאפשר לחיות איתה. בנסיבות הקיימות, הצלחנו ב"ה, לשמור על פרהסיית מרכז העיר נקייה מחילול שבת.

"גדול השלום ושנואה המחלוקת"

ואגב, בעתיד הקרוב אנחנו מתכוונים לפקח על פעילות "נעים בסופ"ש" גם ברמת ההוצאה העירונית: בהרצליה למשל, זהו פרויקט שעולה הרבה מאוד כסף ללא שימוש בפועל. אני מתכוון לבקש דוח מפורט על מס' המשתמשים בפרויקט אל מול ההוצאה ולבדוק כדאיות כלכלית, כחלק מהחובה שלי כלפי תושבי העיר כולם, דתיים וחילונים. כספי ציבור הם של כולם.

תודה לראש העיר מר חיים ברוידא שעמד איתן עבור הציבור הדתי ותמך בנו לאורך כל הדרך.

 

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. רונית הגב

    לחיות יחד בפשרה זה להכיל אחד את השני! לא לכפות עליו מה שמתאים לך. אפשר להתפלל בהפרדה ברחבת יד לבנים ואפשר לנסוע באוטובוס בשבת באחוזה ולפתוח גם בית קפה במרכז העיר בשבת.
    זה נקרא לחיות יחד.
    לא לאפשר לא את זה ולא את זה זה לא פשרה זה סוג של כפיה.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן