חדשות רעננה

נחשף: עשרות מקרים של העתקת פרטי כרטיסי אשראי ברעננה

יחידת ההונאה והפשיעה המקוונת במחוז מרכז וחוקרי תחנת כפר סבא עצרו 2 חשודים בחשד לשורה של העתקת פרטי כרטיסי אשראי לצורך משיכת כספים בסך 100,000 שקל שלא כדין. אתמול (שני) עם סיומה של החקירה, הוגש נגדם כתב אישום

לאחרונה התקיימה במחוז מרכז חקירה משותפת ביחידת ההונאה ותחנת כפר סבא כנגד שני חשודים, תושבי כפר יונה ואור עקיבא, בשנות ה-50 לחייהם, בחשד שהצטיידו בציוד שמטרתו לגנוב פרטי כרטיסי אשראי של משתמשים תמימים, על ידי צילום הקלדת הקוד הסודי, שכפול כרטיסי האשראי ושימוש בכרטיסים לצורך משיכת כספים.

החקירה החלה לפני כשבועיים עם מעצרו של החשוד הראשון, תושב כפר יונה, לאחר שפירק מתקן העתקה באזור רעננה. עם התפתחות החקירה עצרו השוטרים את החשוד השני וכן תפסו אמצעים שיש באפשרותם לשמש לביצוע עבירות אלו.

מפרטי החקירה עולה כי בחודשים האחרונים החשודים היו מגיעים בשעות הלילה להתקין את מתקן ההעתקה בפתחי מכונות כספומט ברחבי אזור המרכז ופורקים אותו בליל המחרת. על פי החשד מדובר במאות העתקות ובסך הכל משיכות של למעלה מ-100,000 שקל מלקוחות שונים.

אתמול, עם סיומה של החקירה, הגישה נגדם יחידת התביעות במחוז מרכז כתב אישום נגד החשוד הראשון בגין עשרה מקרים וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים. נגד החשוד השני הוגש כתב אישום בחשד למעורבותו בשלושה מקרים.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן