חדשות רעננה

נפתרה סוגיית תנאי הלימוד של תלמידות תיכון חורב

נמצא פתרון לתיכון הבנות חורב, המאמץ המשותף של ראש העיר חיים ברוידא, המשנה לראש העיר מאיר גרידיש ומ"מ ראש העיר שמואל ווגמן הביא לתוצאות המיוחלות. בנות חורב ילמדו משנת הלימודים הבאה במבנה תיכון רועי קליין לשעבר

ההדברות הביאה לפתרון לתיכון חורב

סוגיית בית ספר חורב שעמדה בשיא הסערה הציבורית במהלך המשא ומתן הקואליציוני הגיעה לפתרון מוסכם על כל חלקי הקואליציה.

בית הספר התיכון לבנות חורב ברעננה התמודד עם אתגרים ארוכי טווח הקשורים לתנאי הלמידה בו. נושאים אלו השפיעו באופן משמעותי על חוויית הלמידה של התלמידות ויצרו סביבה שלא התאימה ללמידה מיטבית. התשתיות והמשאבים של בית הספר היוו מקור לדאגה, מה שהוביל לתחושה של חוסר צדק בקרב התלמידות ומשפחותיהן.

המצב דרש התייחסות דחופה מצד הרשויות המקומיות, ראש סיעת שבת אחים המשנה לראש העיר מאיר גרידיש יחד עם ראש העיר חיים ברוידא ומ"מ ראש העיר ראש סיעת הרוב הדמוקרטי שמואל ווגמן פעלו מאז הבחירות על מנת למצוא פתרון ראוי לתלמידות התיכון. המבנה הזמני בו למדו בו לומדות התלמידות עתיד להיות מפונה בחודשים הקרובים והזמן דחק.

 

על מנת להבטיח שהתלמידות יוכלו לקבל חינוך איכותי בסביבה תומכת. במהלך השנים נעשו ניסיונות שונים לטפל באתגרים אלו, אך פתרון מקיף נותר חמקמק. הצורך בפתרון בר-קיימא לטווח ארוך הלך והתברר, תוך הדגשת חשיבותם של מאמצים משותפים בקרב גורמי העירייה ומנהיגי הקהילה. רקע זה הכין את הבמה להתערבות המוצלחת האחרונה, שמטרתה לתקן את הליקויים ולשפר את תנאי הלמידה הכלליים בבית הספר התיכון לבנות חורב.

 

 

" אני שמח לבשר, כי בהבנות ושיח מכבד, נמצא הפיתרון לטווח ארוך לתיכון בנות של חורב ובכך הצלחנו להתחיל ולתקן עיוות של שנים בתנאי הלימוד של תלמידים ברעננה.

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא: "ברעננה יש מקום לכולם. הנה עוד הוכחה שניתן בהבנה ושיח בגובה העיניים להגיע להסכמות לשביעות רצון כל הצדדים."

ראש רשימת שבת אחים המשנה לראש העיר מאיר גרידיש: " אני שמח לבשר, כי בהבנות ושיח מכבד, נמצא הפיתרון לטווח ארוך לתיכון בנות של חורב ובכך הצלחנו להתחיל ולתקן עיוות של שנים בתנאי הלימוד של תלמידים ברעננה.
זו הזדמנות לומר תודה לראש העיר חיים ברוידא, לעמיתי במועצת העיר ולחברי סיעת הרוב הדמוקרטי שיוצגה על ידי סגן ומ"מ ראש העיר שמואל ווגמן. שוב הוכחנו כי בשיח חברי והדדיות, ניתן להגיע לפשרות והבנות כאשר כל צד מתחשב מכיר ומבין את צרכי האחר. ברעננה אפשר לחבר בין כל הקצוות והדעות, כאשר כולנו מאוחדים ורואים את טובת הפרט והכלל. נמשיך לצמצם פערים חברתיים ולהוות דוגמה לחיים משותפים

מסיעת הרוב הדמוקרטי נמסר: "מתחם רועי קליין הינו דוגמא איך אפשר וניתן למצוא פתרונות לחיים משותפים ברעננה. כבר בשנת הלימודים הקרובה יינתן בו מענה לבנות התיכון החרדי חורב, לצד פעילות תנועות הנוער ומרכז חברתי לנוער בקרית שרת.

תיכון "חורב" לבנות – יעבור למבנה משופץ במתחם, פתרון שהושג יחד עם המשנה לראש העיר ראש סיעת שבת אחים מאיר גרידיש: ארבע כיתות לבנות רעננה, בחוזה שכירות מול העירייה.
▪️ תנועת "המחנות העולים" – ימשיכו לפעול במתחם, אשר ישופץ וישודרג.
▪️ מרכז "קנגרו" – מיזם חברתי ופעילות לבני נוער, שהפסיק לפעול במלחמה, יחזור לפעול גם הוא במתחם.
▪️ השירות הפסיכולוגי החינוכי העירוני – ימשיך לפעול כרגיל במתחם.

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן