חדשות רעננה

אאוטסיידאייר זה ה-IN החדש – פסטיבל רעננה הבינלאומי לתיאטרון רחוב 2024

פסטיבל רעננה הבינלאומי לתיאטרון רחוב 2024 יביא עמו רוח רעננה ומעט אסקפיזם לתושבים. "התושבים יוכלו ליהנות מהצגות תיאטרון המשלבות ליצנות מודרנית, קרקסנות  ופנטומימה  והכל ללא עלות", אומרת סיגלית סלובסקי 

פסטיבל תאטרון רחוב רעננה
אאוטסיידאייר זה ה-IN החדש פסטיבל רעננה הבינלאומי לתיאטרון רחוב

סיגלית סלובסקי, מנהלת המשכן למוזיקה ולאומניות ברעננה, מספרת על פסטיבל לתיאטרון רחוב "אאוטסיידר" שיוצג לראשונה בעיר – ויערך במשכן למוזיקה ואומניות בתאריכים ה-22.6-23.6  (שבת – ראשון).  לדבריה, אזרחי המדינה ובכללם תושבי רעננה, עברו שנה מאתגרת והרצון להכניס מופעי תרבות מסוג זה – נשקל בכובד ראש. 

"תכננו את הפסטיבל לפני אירועי השביעי באוקטובר שערערו את כולנו. במהלך החודשים האחרונים נוכחנו לגלות שתושבי רעננה צמאים לתרבות ולכן החלטנו לקיים את האירוע. ההצגות ומופעי התיאטרון יועלו מספר פעמים, כך שכל אחד יוכל למצוא את הזמן המתאים לו. הרעיון לקיום האירוע היה ליצור חיבור בין דורי בין המשפחות. רצינו לאוורר את התושבים, לגרום להם לצאת מהבית וליהנות יחד כמשפחה" אומרת סלובסקי.

סגנית ראש העיר והממונה על התרבות והפנאי רונית ויטראוב: "המטרה שלנו היא להביא למשכן רוח חדשה, מקורית ובינלאומית. בשנה הבאה נזמין אומנים מחו"ל וכולנו תקווה שעד אז המלחמה תסתיים והחטופים ישובו לבתיהם".  

עיריית רעננה מתכננת להפוך את הפסטיבל למסורת והתאימה את מגוון ההצגות והאירועים לכל המשפחה. הפעילות שתיערך תתקיים במדשאה בסמוך למשכן למוסיקה ואומניות בלובי ובפטיו. תיאטרון הרחוב יאגד בתוכו מופעי פנטומימה, ליצנות מודרנית ,הרבה הומור ומוזיקה. 

 

המנהלים האמנותיים של הפסטיבל הם ינון צפריר ואבי גיבסון בר אל מקבוצת אורתו-דה שעבדו ימים כלילות על מנת להביא לפסטיבל את מיטב האמנים וההצגות בזמנים מאתגרים אלו. 

תקציר ההצגות שיוצגו במהלך האירוע

סהרורי   -אוסטרליה

איש פנטסטי מממלכה רחוקה, ספק ישן ספק ער, מוצא את עצמו כאן, באמצע הרפתקה. בין חלום למציאות, הוא יוצר מצבים לא צפויים, מוזרים, מרגשים. אדם ריד, אומן הסירק דה סולי, נע על הקביים בווירטואוזיות של רקדן ויוצר מפגש קסום עם הקהל.

למידע נוסף וטריילר https://did.li/-PARASOMNIA         

סחלב מאוהב -ישראל

סחלב מלכותי, יפיפה ומפעים נפתח לעיננו כמעשה קסמים עד שעכביש חצוף, שעיר ומכוער הורס את המראה המושלם שלו לעיני כולם. מופע פיוטי ומרהיב על אויב שהופך לאוהב  

למידע נוסף וטריילר    https://did.li/-Orchid-in-love 

2 טיפוסים – ישראל

שני טיפוסים אמיצים יוצאים למסע אל הפסגה. המפה לא מעודכנת והתרמילים כבדים. שום דבר לא יעצור את שני החולמים ההרפתקנים .מופע של אקרובטיקה וצחוק שבו שני טיפוסים מטפסים גבוה ומגיעים רחוק. 

 למידע נוסף וטריילר  https://did.li/-Two-of-a-Climb 

נוקאווט – ישראל

קנגורו צעיר מנסה לגלות ולהבין את עולם האנשים: כיצד בני האדם  קופצים, רצים , משחקים וצוחקים? הדרך מובילה את הקנגורו לזירת אגרוף , שם הוא פוגש חבר חדש והמשחק מתחיל. הצגה ויזואלית משעשעת על חברות אמיצה בין קנגורו לבן אדם. למידע נוסף וטריילר  https://did.li/-nockout 

ספיקלס -צרפת/ישראל

קומדיה פיוטית ואנושית, נטולת דיבור, על תחנות בחייו של אדם במאבקו מול גורלו ומול כוחות הטבע. מה סוערת יותר, הרוח שבחוץ או הנפש שבפנים ואיך כל אלה ישפיעו על עולמו? האם החיים הם מלאכת הישרדות או שאפשר לבקע אותם כמו ביצה ולהיוולד מחדש כציפור? מופע מפתיע, מיוחד ומלא הומור. למידע נוסף וטריילר https://did.li/-speakless     

בייביז-ישראל

שלושה תינוקות ענקיים שרק עכשיו למדו ללכת – מוצאים את עצמם לפתע מחוץ ללול בעולם הגדול. במבט מופתע ומשועשע על עולם המבוגרים ועם אומץ של מתחילים, הם חוקרים את מה שסביבם כשהם הופכים את ההתנהגות האנושית למשחק ילדים. מופע שמרחיב את הלב ומורח חיוך רחב שמזכיר לנו את כל מה שיפה וקסום בחיים. 

למידע נוסף וטריילר https://did.li/-babies 

סבא וסבתא לנצח -ישראל

סבא וסבתא, דמויות סרוגות, ממתינים בתחנת הרכבת לאורח חשוב במיוחד. בעודם ממתינים על ספסל – מתגלה לעיננו זוג עם סומק נעורים בלחיים ועם זיק בעיניים. זוג שכולו חן שכמעט עושה חשק להזדקן .קומדיה ליצנית ללא מילים, שכולה פיוט.

למידע נוסף וטריילר   https://did.li/-grandpapama 

הכניסה לכל המופעים חופשית -אין צורך להירשם מראש. בנוסף – יופעל מתחם לקטנטנים בחדר העגול עם ציוד גי'מבורי ופינות צביעה לילדים.

במקום יוצב דוכן לקניית מזון ומשקאות. הפסטיבל כאמור יתקיים במדשאה בסמוך למשכן, בלובי ובפטיו המשכן בתאריכים: 22.6 בשעות 10:00-14:00 וב-23.6 בשעות 16:30-19:30. 

ניהול אומנותי ינון צפריר ואבי גיבסון בר אל וקבוצת אורתו-דה. הפקה: המשכן לאומניות -עיריית רעננה.  

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן