מחר שובתים! הנהגת ההורים העירונית ותלמידי התיכונים ברעננה שובתים מחר

הנהגת ההורים העירונית  ברעננה החליטה על השבתת מחאה עירונית, בת יום אחד, מחר (רביעי 18.9.24) בשכבות יא-יב בתיכונים

תלמידי התיכונים ברעננה ישביתו את הלימודים ביום ג
שביתת אזהרה

לנוכח העיצומים הנמשכים של ארגון המורים הפוגעים בתלמידי התיכון כבר שנה שניה, וכחלק מהמאבק הארצי בעיצומים הפוגעניים הללו, הנהגת הורי רעננה החליטה על השבתת מחאה עירונית, בת יום אחד, מחר (רביעי 18.9.24) בשכבות יא-יב בתיכונים

ההשבתה לא כוללת את החינוך המיוחד, שבתיאום עם מנהיגות החנמ ילמדו כרגיל וכן הינה למעט מקרים ואירועים מיוחדים.
מובהר כי כל שכבות י ילמדו כרגיל.

השביתה היא הרמת קול זעקה של הורי העיר, משום שאיננו יכולים לשבת מנגד ולראות עוד שנה מתבזבזת בפגיעה בתלמידים.
אנו מקווים שצעד זה, לצד צעדים נוספים, בחתך מקומי וארצי, יובילו את הגורמים הרלוונטיים לשים סוף לסכסוך, שמתנהל על גב הילדים של כולנו.

ההכרזה על 'שיבושים נודדים' מתמשכים מסמנת הסלמה משמעותית במחאות נגד סכסוכי השכר הבלתי פתורים. פעולות אלה מאורגנות על ידי קואליציה של מועצות תלמידים, תנועות נוער וועדי הורים, המשקפות תסכול נרחב ממצב המשא ומתן הנוכחי. המונח 'שיבושים נודדים' מתייחס לאסטרטגיה של הפרעות יומיות מתואמות במקומות שונים, המיועדות למשוך תשומת לב לנושא ולהפעיל לחץ על מקבלי ההחלטות.

 

המטרה העיקרית של שיבושים אלה היא להדגיש את חוסר שביעות הרצון של המפגינים מהאופן בו מטופלת מערכת החינוך. הם טוענים כי המשא ומתן המתמשך פוגע בחינוך וברווחת התלמידים. מדי יום, בתי ספר שונים בפתח תקווה, הרצליה, רמת השרון ורעננה יחוו שיבושים אלה, ויוצרו אפקט גלים בכל האזור. השיבושים מתוכננים להיות דינמיים ובלתי צפויים, מה שיקשה על הרשויות לחזות אותם ולמתן את השפעתם.

 

מנהיגי התלמידים הדגישו כי פעולות אלה אינן רק בנוגע לסכסוכי שכר, אלא גם על הבטחת סביבת למידה יציבה ותומכת. הם מאמינים כי על ידי השמעת קולם באמצעות שיבושים אלה, הם יכולים לדחוף לפתרון שמיטיב הן עם המורים והן עם התלמידים. המעורבות של תנועות הנוער מוסיפה רובד של ארגון וסולידריות, המצביע על חזית מאוחדת במחאה.

 

ועדי ההורים ממלאים תפקיד מכריע בפעולות אלה, ומעניקים לגיטימציה ותמיכה נוספת. מעורבותם מדגישה כי הנושא חורג מעבר לכיתה, ומשפיע על משפחות וקהילות. על ידי השתתפות ב'שיבושים נודדים', ההורים מכוונים להראות שהם עומדים לצד המורים והתלמידים בדרישה למערכת חינוך הוגנת ויעילה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן