חדשות רעננה

אספת אחרי כלבך? קבל מתנה!

עיריית רעננה מעודדת בדרך מקורית את בעלי הכלבים לאסוף את גלליהם מהמרחב הציבורי ותעניק חבילת חטיפים לתושבים שיאספו

עיריית רעננה החליטה לפעול בדרך מקורית וחיובית לעודד תושבים בעלי כלבים, לאסוף את גללי כלביהם במרחב הציבורי. החל מהימים הקרובים, פקחי העירייה אשר יבחינו בתושבים אשר אוספים את גללי כלביהם ברחובות העיר ובגינות הכלבים, יעניקו להם בו במקום חבילת חטיפים לכלב עם מדבקה המודה להם על שמירת הניקיון בעיר.

מטרת היוזמה החיובית הינה להעביר לתושבים מסר בצורה חיובית ונעימה על הצורך לאסוף את גללי הכלבים ולא להשאירם כמטרד לא נעים ברחוב. ברחבי רעננה פזורים עשרות מתקנים המכילים שקיות מיוחדות אשר עומדות חינם לרשות התושבים בכדי לאסוף את גללי כלביהם. יחד עם זאת, ממשיכה מחלקת הפיקוח העירוני לאכוף את חוק העזר בעניין חובת איסוף גללי כלבים ולהטיל קנסות על תושבים המותירים את גללי כלביהם במרחב הציבורי ובגינות הכלבים, זאת על מנת למגר תופעה זו מחיי הקהילה ברעננה.

ראש העירייה, חיים ברוידא, שהינו בעלים של כלב בעצמו, אומר כי "גללי הכלבים הנותרים ברחוב מהווים מטרד גדול. לאחר שנים של פעולה בדרך של מתן קנסות, החלטנו לנסות גם לפעול בצורה חיובית על ידי מתן מתנה קטנה לכלבים שבעליהם יאספו אחריהם, וזאת במטרה לשמור על רחובות העיר נקיים ומטופחים. יחד עם זאת, אנו לא נהסס לתת קנסות לתושבים שלא ישתפו פעולה ולא ישמרו על התקנות העירוניות המחייבות לנקות אחרי כלביהם".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן