חדשות רעננה

אירוע הדגל לחגיגות ה- 100 לרעננה יוצא לדרך!

חגיגות ה- 100 יצוינו בעיר באירוע מרכזי שייערך ביום ד' 13.4.22, באמפי פארק רעננה, במעמד שרת הפנים איילת שקד, ראש העיר רעננה, חיים ברוידא וותיקי העיר ויקיריה; בתוכנית האומנותית סרטונים, ברכות, להקות מחול ושירה מקומיות, תזמורת סימפונט רעננה, להקת שלווה, להקת טררם, ולהקת תיסלם

רעננה בת 100! מאה שנה חלפו מאז עלו ארצה לאדמות העיר חלוצים מארצות הברית, ועתה לאחר שנות שגשוג, פריחה ועשייה כעיר מובילה בישראל, מציינת רעננה 100 שנה, עם מגוון אירועים להנאת התושבים!

חגיגות המאה לעיר, שהחלו בתחילת 2022, עם הקדשת ציוני דרך, חגים ומועדים לאורך השנה למאורע, יגיעו לשיאן באירוע דגל מרכזי, שיתקיים ביום ד' 13.4.22, בשעה20:30 באמפי פארק רעננה.

האירוע יתקיים במעמד שרת הפנים איילת שקד וראש העיר רעננה, חיים ברוידא, רב העיר, הרב יצחק פרץ, ראשי רשויות, שגרירי מדינות זרות, חברי כנסת ועוד, ובו יינתן מקום של כבוד לוותיקי העיר ומייסדיה, פעילי העיר ומתנדביה, אומניה, עריה התאומות, הנהלת העיר וחברי המועצה וכמובן, תושבי העיר עבורם יהיה האירוע בכניסה חופשית ברישום מראש.

האירוע ייפתח בקטע אומנותי "פותחים בקצב ה- 100" – בהשתתפות תזמורת סימפונט רעננה, להקת טררם, סדנת "כיוון אחר" מהמרכז למחול רעננה, אומנים מקומיים, הפקות וידאו ופירוטכניקה, שישתלבו בתפאורה הססגונית שתעטר את האמפי, עם שלל דגלים, בלונים וקטעי וידאו מהווי העיר ומורשתה.

באירוע יישאו דברים ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, יליד העיר וממשפחת ותיקי העיר ושרת הפנים איילת שקד, וכן יעביר את ברכתו לעיר לרגל האירוע נשיא המדינה חיים הרצוג.

לאורך האירוע ישולבו סרטונים המציגים את עבר העיר והווייתה, ברכות ותיקי העיר ונציגי הערים התאומות, כמו גם נציגי התושבים, וכן ישולבו בו קטעי פריצה מוסיקאליים של להקת שלווה ומקהלות מקומיות.
כן ייהנו באי האירוע מסרטון ייחודי, המפגיש ילדי כיתה א' עם ותיקי העיר, לשיח משותף בנימה מחויכת, אודות עברה של העיר, חייהם במדינה אז והיום ונושאים נוספים העומדים על הפרק. את חלקו הראשון של האירוע יחתום מופע אומנותי בהשתתפות תזמורת סימפונט רעננה, להקת טררם, מופע וידאו ופירוטכניקה ולאחריו תעלה על הבמה להקת תיסלם למופע רוק סוחף שינעל את הערב.


ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "חגיגות המאה לעיר, תופסות מקום חשוב בהוויה העירונית, ואני בטוח שכל אחת ואחד מתושבי העיר, קטנים כגדולים, מתרגשים עימנו ביום חגה של רעננה עירנו האהובה. שקדנו ועודנו פועלים במלוא המאמצים, המחשבה, המקוריות והיצירתיות, על מיטב התכנים, שייגעו בלבבותיהם של כל התושבים, ויתרמו לתחושת השייכות לעיר באירוע הדגל להיווסדה. אני מזמין את כל תושבי העיר, להגיע לאמפי הנהדר שלנו, ולחגוג איתנו בחגיגה קהילתית, באירוע שכולו שמחה והוקרה, המאחד את מייסדי העיר והדור הצעיר, עם הפנים לעתיד להמשך התפתחות וצמיחתה של רעננה, כעיר מובילה ומשגשגת בישראל. כי אין כמו רעננה".

תושבי העיר מוזמנים לאירוע, בכניסה חופשית, בהתאם לכללי התו הירוק והנחיות הקורונה, בהקצאה של שני כרטיסים לתושב, אותם יש להזמין מראש במוקד קול טיקט *8864.
https://bit.ly/3Ld2mqt

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן