חדשות רעננה

בול המאה לרעננה הוענק לראש ממשלת ישראל נפתלי בנט, בסימן מאה שנים לרעננה

הבול הונפק על ידי השירות הבולאי כמחווה מיוחדת לעיר, במלאת 100 שנה להיווסדה, ויהיה זמין לרכישה לציבור הרחב במארז חגיגי באתר השירות הבולאי

צילום: קובי גדעון לע"מ

בטקס חגיגי ומרגש, העניק ראש העיר רעננה, חיים ברוידא לראש ממשלת ישראל נפתלי בנט, תושב העיר, בול לציון מאה שנה לרעננה.

בול המאה לרעננה, הונפק באופן ייחודי לעיר על ידי השירות הבולאי בישראל כמחווה במלאת 100 שנה להיווסדה, והוא מבטא את רוח העיר וסממניה.

במעמד המרגש, שהתקיים בלשכת ראש הממשלה בירושלים, העניק ראש העיר לראש הממשלה את הבול הראשון שהונפק יחד עם אלבום המאה החגיגי לציון 100 שנים להווסדה של העיר.

צילום: קובי גדעון לע"מ

בול המאה לרעננה, המהווה בול רשמי לעיר, עוצב על ידי המאייר אבי כץ, יליד רעננה, בשיתוף המעצבת איילה איילת. בבול נראים המתיישבים הראשונים בעיר, על רקע רחוב אחוזה, רחובה הראשי של העיר, מגדל המים ובניין העירייה, כמו גם רבי קומות ומגדלי ההייטק, המייצגים את התחדשות העיר לצד השמירה ומתן כבוד למורשתה.

הבול יהיה זמין לרכישה במארז חגיגי, ובו דברי הסבר על העיר, בסימן מאה השנים שחלפו ולקראת מאה השנים הבאות. הרכישה תתאפשר באתר השירות הבולאי, וכן בסניף הדואר ברחוב אופסטרלנד ברעננה.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "הענקת בול המאה לרעננה, היוותה מעמד מרגש עבור כולנו. רעננה אשר נוסדה ב-1922 כמושבה חקלאית, מסמלי ההתיישבות בישראל, התפתחה לעיר מובילה בכל מישורי העשייה ותחומי החיים. הבול כולל את סממניה וייחודה. הנפקת הבול מהווה עבורנו נדבך מרכזי בחגיגות המאה, אותן אנו מציינים לאורך השנה כולה. אני מודה לראש הממשלה, לכל העושים במלאכה והשותפים להנפקת הבול.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן