חדשות רעננה

אבל ברעננה: הובא למנוחות חזון סמעון שנהרג בתאונת אופנוע

עשרות מתושבי רעננה הגיעו  לבית העלמין העירוני כדי ללוות בדרכו האחרונה את חזון סמעון שנהרג בתאונת אופנוע ביום שישי והוא בן 20 בלבד.

חזון סמעון ז"ל

ביום שישי בשש בערב התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רוכב אופנוע שנפגע מרכב ברחוב עקיבא פינת הכלנית ברעננה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה. 

פראמדיק מד"א יונס חאג' יחיא סיפר: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. מיד התחלנו בטיפול רפואי, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים. במהלך הפינוי מצבו הדרדר וביצענו בו פעולות החייאה".

כאמור, פעולות ההחיאה לא הועילו ומאוחר יותר נקבע מותו של חזון סמעון, בן 20 מרעננה.

עם היוודע דבר מותו פרסמה הדר סויסה בפורום תושבים רעננה קריאה לתושבים לפתוח את הלב: "חזון הגיע ממשפחה דתית והכבוד האחרון שאפשר לתת לו מכולנו זה להיקבר באדמה ולא בכוכים. לשם כך אנחנו צריכים לגייס 12 אלף שקל".

הקהילה לא אכזבה ובתוך זמן קצר התגייסה לתמוך במשפחה. "אני רוצה להגיד תודה רבה על כל העזרה התמיכה והנתינה שכולכם התגייסתם בשביל חזון ומשפחתו", כתבה סויסה. "מחמם את הלב לראות את התרומות העזרה התמיכה ואהבת החינם הענקית. בזכותכם חזון ז״ל ניקבר בכבוד באדמה".

המשפחה יושבת שבעה ברחוב אסירי ציון 23 רעננה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן