חדשות רעננה

אופטיק ליין רעננה: עידן חדש של טיפול בבעיות ראייה

בחנות אופטיק ליין אחוזה 124 רעננה, אבי דנש  וצוותו מתמסרים ללקוחותיהם ומספקים להם את בדיקות הראייה המקיפות והמדויקות ביותר. על ידי שימוש בטכנולוגיה העדכנית ביותר – ראיון עם אופטומטריסט נמרץ שאוהב, נושם וחי את המקצוע.

אבי דנש אופטיק ליין רעננה

אבי דנש, הבעלים של אופטיק ליין רעננה אוהב את המקצוע ואוהב את הלקוחות שלו, בחנות החדשה ברעננה הוא ממשיך לתת את השרות הטוב ביותר לבריאות העיניים של הלקוחות שלו

בדיקות מקיפות תוך שימוש בציוד הבדיקה המתקדם ביותר

כשנשאל על השירותים המוצעים בחנות האופטיקה, אמר אבי דנש, מנהל החנות, "החנות היא למעשה מרפאה שבה אנחנו עושים בדיקות מקיפות עם המכשירים הכי משוכללים שיש. מיפוי קרנית, לחץ תוך עיני, בריאות העין , דלקת (slitlamp), עם רטינוסקופ ואופטלמוסקופ, אלו המכשירים המתקדמים והמדויקים ביותר לבדיקת ראייה".

עוד הוסיף אבי "אנו מבצעים באופן שוטף את כל הבדיקות אשר בדרך כלל נעשות במכוני לייזר או בבתי חולים, וזאת על מנת לוודא שאנחנו מקבלים את התמונה המלאה, מה שמאפשר לנו להמליץ ללקוחות על הטיפול והעדשות המתאימים ביותר עבורם. במסגרת הבדיקה, אנו בודקים את חדות הראייה, המיקוד, הצבעים ואיכות הראייה, וכל זאת ללא התחייבות".

אבחון מקרים מיוחדים והתאמת משקפי מולטיפוקל

בראיון עימו, ניכר שלאבי יש תשוקה למקצוע ושהוא שואף לתת ללקוחותיו את השירות הטוב ביותר שאפשר. אבי מסביר "אני אוהב את המקרים המיוחדים שאופטומטריסטים רגילים לא פותרים, ואני מצליח לפתור. אנחנו עובדים הרבה עם מקרים של פזילה, ראייה מטושטשת או כפולה ועדשות למבוגרים".

כשנשאל למה הוא מתכוון ב"עדשות למבוגרים", הסביר אבי כי "אחרי גיל 40 פלוס, אנשים רבים זקוקים לעדשות מולטיפוקל המשלבות ראייה לקרוב ורחוק. למבוגרים קשה יותר להסתגל אליהן, אבל ברגע שההתאמה היא נכונה זמן ההסתגלות פוחת באופן משמעותי, ואצלנו אחרי שעה-שעתיים הלקוחות כבר מרגישים בנוח."

שירות מקצועי ומותאם אישית לכל לקוח

צוות אופטיק ליין מתגאה במתן שירות אישי ומקצועי לכל אחד מלקוחותיו. הם מבינים שלא כולם זהים, והם לוקחים את הזמן להבין את אורח החיים והצרכים הייחודיים של כל אדם. "אנחנו מתאימים את העדשה בהתאם לעיסוקו של הלקוח, בהתאם לאורח החיים שלו, בודקים באיזה סוג מחשב הוא משתמש – לפטופ או שולחני, ואפילו בוחנים את האופן שבו הוא הולך – והאם הראש שלו זקוף או לא. כל אחד מהפרמטרים הללו משפיע מאוד על סוג העדשה ויש לקחת את כולם בחשבון".

התאמה אישית ומדויקת של עדשות

אבי הדגיש גם את החשיבות של התאמת עדשות נכונה ואמר "ברוב המקרים שבהם יש אי התאמה לעדשות משרדיות , מולטיפוקל או עדשות מדויקות, הדבר נובע מהתאמה לא נכונה של העדשה בגלל בדיקות לא מדויקות. כאופטמטריסט עצמאי, השקעתי זמן רב בלמידה והשתלמויות על מנת לצבור את הידע העדכני ביותר, ואני משתמש בו לטובת הלקוחות שלי. אני עושה את כל הבדיקות כמו שצריך ומשקיע זמן רב ומחשבה אשר נדרשים לצורך התאמה מדוייקת של העדשות. בדיקות של מבוגרים או אנשים עם בעיות יכולות לקחת לפעמים יותר משעתיים, אבל הדבר מבטיח שהתוצאות יהיו מדויקות, וכך לי יש שביעות רצון מקצועית וכמובן שגם הלקוחות מרוצים". אבי הוסיף וסיפר "במקרים הנדירים שבהם הלקוח בכל זאת לא מסתדר, צוות האופטיקה בודק מה השתנה ואיך עוזרים לו, ללא חיוב, מתוך אחריות הבדיקה. למרות שזה לא אשמת האופטומטריסט, אנחנו תמיד מגיעים לעמק השווה". 

שיתוף פעולה עם אנשי מקצוע רפואיים

בנוסף להתאמת עדשות מדויקת ומותאמת אישית, אבי והצוות גם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם אנשי מקצוע רפואיים על מנת להבטיח שכל הבעיות הרפואיות מזוהות ומטופלות. אבי הסביר "לפעמים מגיעים אנשים שסובלים מכאבי ראש ומכאבי עיניים והם לא יודעים מה הסיבה. הם נבדקים על ידי רופאים, אך בסופו של דבר מתברר שהכל נובע מהעיניים. במקרים אלו אנו עובדים בשיתוף פעולה עם הרופאים המטפלים. אנחנו דואגים להתאים עדשות אשר פותרות את בעיית הראייה, כמו גם את התסמינים הנלווים לכך, דוגמת עייפות וטשטוש ראייה. בנוסף, יש גם מקרים שבהם תוך כדי בדיקת ראייה אנחנו מזהים בעיה רפואית ומפנים את הלקוח להמשך בירור רפואי. למשל, ניתן לראות בעין נזק שנגרם כתוצאה מסכרת".

התאמה מדוייקת של פתרון ראיה לכל בעיה

עדשות מגע מיוחדות בהתאמה אישית

באופטיק ליין מבצעים גם התאמה אישית של עדשות מגע. אבי מספר "אנחנו מתעסקים בעדשות מגע מיוחדות שרוב האופטומטריסטים בכלל לא מכירים. למשל, עדשות מגע שישנים איתן בלילה, בבוקר מוציאים אותן ורואים נפלא. אני אישית משתמש בעדשות כאלה כבר 20 שנה, והן מומלצות למי שיש לו משקפיים אבל הוא לא רוצה ללכת איתן ביום יום, לספורטאים או למי שעדשות מגע רגילות מציקות לו." 

מיקום חדש לחנות

בנובמבר 2022, לאחר 12 שנים ברחוב בר אילן, עברה חנות אופטיק ליין למיקום חדש ברחוב אחוזה פינת בר אילן. וגם שם, יוכלו לקוחות החנות ליהנות מבדיקות ראייה מקיפות במכשירים המתקדמים ביותר, מאבחון מקצועי ומדויק של בעיות ראייה ומהתאמה אישית מוצלחת של עדשות ומשקפיים – ללא התחייבות.

לסיכום, אבי וצוות האופטומטריסטים בחנות אופטיק ליין ברעננה מציעים ללקוחות בדיקות ראייה מקיפות ומדויקות בטכנולוגיה העדכנית ביותר, אבחון מקצועי של בעיות ראייה, והתאמה אישית מוצלחת של עדשות מגע ומשקפיים. בנוסף, באופטיק ליין תקבלו אחריות של 14 חודשים למקרה שהמשקפיים נשברים, ואם התחרטתם במהלך השבועיים הראשונים אפילו יאפשרו לכם גם להחליף את המשקפיים, כולל העדשות.

בין אם אתם מעוניינים בזוג משקפיים חדשים או סובלים מבעיות ראייה, ביקור ב-Optic Line יבטיח לכם חוויה אישית ומקצועית. מבצע לקוראי רעננה ניוז, קנו זוג משקפיים קבלו שני זוגות נוספים חינם, אפשר לשלב משקפי שמש אופטיות במבצע בדיקה והתאמה אישית של המשקפיים חינם קוד קופון רעננה ניוז 2023

אחוזה 124 (פינת בר אילן)
 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן