חדשות רעננה

אופליה חזרה הביתה

53 ימים מאז שנחטפה מביתה בניר עוז שבה אופליה רויטמן לגבולות ישראל. בנה דמיאן, לשעבר מהפועל רעננה, מחכה לחבקה אחרי חודשיים של סיוט. חברו גיל קופר: כל המשפחה מתרגשת לקראתה"

אפשר לנשום לרווחה. אופליה רויטמן, אמו של דמיאן רויטמן (בת 77) מהפועל רעננה, בדרך חזרה הביתה ויכולה לחזור לחיים.

24 שעות אחרי שתושבי הוד השרון יצאו בהמוניהם לקבל את פניהם של שרון ונועם אביגדורי מסתמן שגם ברעננה נראה מראות דומים, לפחות בשלטים ודגלים שייפרשו לאורך הרחוב הראשי.

סיפור חטיפתה של אופליה הוא אחד הסיפורים המזעזעים שהתפרסמו בכלי התקשורת. ההודעה האחרונה שקיבלו בני המשפחה מאופליה ב-7 לאוקטובר בשעה 09:40 היא "הם פה, הם פה", ומאז נותק איתה הקשר. 

יש לציין כי בעלה של אופליה, הקטור, לא היה בביתו בניר עוז בשבת השחורה מאחר ומספר ימים קודם לכן נפצע ברגלו במהלך טיול בחו"ל, ואושפז בבית חולים. בכך למעשה ניצלו חייו.

לאורך 53 ימים ארוכים ומסויטים נערכו אירועים רבים להעלאת המודעות לשחרור החטופים, בהם אופליה. בין האירועים אפשר לציין את המרוץ שקיימה עיריית רעננה, בשיתוף איגוד הטריאתלון, ובו לקחו חלק רבים מתושבי העיר. 

בין הרצים אפשר היה לראות את שחקני הפועל רעננה שהצביעו ברגליים והגיעו לתמוך ובדמיאן רויטמן, לשעבר בעלים שותף של מועדון הכדורגל הפועל רעננה שכיהן בתפקיד במשך עשור. 

גיל קופר, חברו של דמיאן, אמר ל"רעננה ניוז" כי "בנה דומיאן נחת בארץ בעקבות המצב ביום ראשון האחרון. כל המשפחה מאוד מתרגשת לפגוש אותה. יצא לי לדבר עם נכדותיה בטריאתלון – הן מצפות לה וסיפרו שהן מעודדות כי היה צפי לשחרור ילדים ומבוגרים".

יצא לך לשוחח עם דומיאן?

"עדיין לא. אני לא רוצה להפריע להם. בהמשך נעשה משהו לכבוד שובה במסגרת ספורטיבית".

עדיין לא ברור היכן תגור אופליה רויטמן, אחרי שהצבא הודיע כי יידרשו עוד חודשים עד שאפשר היה לחזור לאזור, אבל לא מן הנמנע שהיא תגור – לפחות בהתחלה – ברעננה, כך שהחיבוק הגדול שהעניקו תושבי העיר למשפחה צפוי להימשך ולהתהדק.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן