חדשות רעננה

איך לעצב את הבית בתקציב נמוך?

איך משפצים את הבית בתקציב נמוך, מבלי להיסחף לעלויות גבוהות?
כך שאלנו את גיא מ"גיא חידושים", בעליה של המרפדייה האהובה והמוכרת מכפר אז"ר. גיא הסכים לספק לנו כמה טיפים מניסיונו הרב, שמיועדים לכל אלו שרוצים לשדרג את ביתם מבלי להיסחף לעלויות גבוהות

גיא חידושים ספה
חידוש ריהוט לא חייב להיות יקר

נשאלת השאלה – האם עיצוב הבית אפשרי בכלל בתקציב נמוך? האם לא מדובר בעניין לעשירים בלבד?
אנשים רבים חושבים כי בית מעוצב הוא נחלתם של עשירים בלבד, ואכן, כשמדפדפים במגזינים יוקרתיים של עיצוב פנים, הבתים הנשקפים מהתמונות, הם לרוב ווילות רחבות ידיים ושטופות אור, או פנטהאוזים מפוארים עם בריכות מפנקות וכו'…
עם זאת, זו טעות לחשוב שעיצוב פנים הוא עניין לעשירים בלבד. אפשר לעשות מהפך ולשדרג כל בית מבלי לשפוך סכומי כסף גבוהים – כן, גם דירת 3 חדרים ישנה ללא מרפסת.
התוצאה של המאמצים היא בית שתרגישו נוח לארח בו בני משפחה, חברים ומכרים. לא תחושו מבוכה כשהם באים, אלא גאווה. זהו בית שתשמחו לחזור אליו לאחר יום עבודה ארוך.  בסופו של דבר, לא משנה היכן אתם גרים – גם לכם מגיע לגור בבית נעים ומזמין. 

אז הנה כמה הצעות איך לעצב את הבית תוך חסכון בעלויות, באדיבותו של גיא מ"גיא חידושים":

לפני הכל – מנקים ומארגנים

תחילה יש לנקות, לפנות ולארגן את הבית – שתי פעולות שישפרו באופן מהותי את מראה החלל שלכם. את הפעולות הללו אתם יכולים לעשות בעצמכם וזה לא יעלה לכם דבר.
נדגיש כי גודש החפצים עשוי ליצור תחושה עמוסה ומבולגנת בעיני אורחים, ולהקטין ולהכביד על מראה החלל. ואם נחזור לקטלוגים המהודרים של בתים מעוצבים – שימו לב כמה הכל מינימליסטי בתמונות ואין עומס של חפצים על משטחים ישרים.  

אין צורך לרכוש ריהוט חדש

ריהוט מיושן ובלוי עשוי להשרות בביתכם תחושה מדכדכת. במקום להשליך אותו לרחוב ולהסתער על חנויות הרהיטים ברכישות בזבזניות, תוכלו לחדש את הרהיטים הקיימים שלכם ולתת להם מראה שיקי ועדכני.
למשל: אם יש לכם ספה או כורסא שעם השנים הפכה למיושנת ומוזנחת, ניתן לרפד אותה בבד חדש, בהתאם לאווירה שאתם רוצים להשרות בבית ולצבעוניות האהובה עליכם, וכך להפיח בה חיים חדשים. 

"אנו מחדשים רהיטים ישנים, לרבות החלפת הבד, החלפת ספוג המילוי, שיוף העץ וצביעתו מחדש", מספר גיא, "פונים אלינו לקוחות שלא רוצים לוותר על הרהיטים הישנים, בשל האיכות והנוחות שהיום כבר לא ניתן להשיגם ברהיטים חדשים. בסופו של דבר, הלקוחות שלנו נהנים מרהיטים מחודשים, תוך חיסכון גדול בהשוואה לרכישה של רהיט חדש.  מדובר גם בחיסכון של זמן, שכן ניתן להזמין נציג מטעם החברה לבית הלקוח, שיגיע עם מגוון בדים ועורות, ללא התחייבות מצד הלקוחות." 

אגב, גם שידה או ארון ניתן לצבוע מחדש ולהחליף ידיות. נציין שאחד היתרונות בשיפוץ רהיטים הוא שתמיד אפשר לקחת אותם אתכם לדירה הבאה, גם אם אתם גרים בדירה שכורה. 

שנו את סידור הרהיטים , צבעו את הקירות. 

הטיפ הזה לא יעלה לכם דבר. הזיזו את הרהיטים בחדר המגורים ותיהנו מהמהפך בבית. בחרו קיר בפינה אהובה וצבעו אותו בצבע מיוחד.  בשורה התחתונה, עיצוב הבית אינו נחלתם של עשירים /ואו בעלי בתים מפוארים וגדולים בלבד. כל אדם שרוצה לעשות מהפך בדירה שלו מוזמן לעשות זאת. חידוש הריהוט הקיים, תכנון וחשיבה מוקדמת וכן סיוע של מעצב פנים, יסייעו לכם לחסוך כספים רבים ועוגמת נפש. 

למרפדיית  "גיא חידושים" יש שנים רבות של ניסיון בעבודה עם לקוחות מכל הסוגים – גם כאלה עם תקציב צנוע. אנו מקווים שהטיפים והרעיונות שעלו במאמר, יסייעו לכם ליצור אווירה מרעננת וקסומה בביתכם.  ליעוץ והצעת מחיר ללא עלות 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן