חדשות רעננה

אישה נהרגה מפגיעת אוטובוס ליד קניון רננים

אישה נהרגה מפגיעת אוטובוס סמוך לקניון רננים המשטרה עכבה לחקירה תושב טירה בחשד למעורבות בתאונת דרכים קטלנית ברעננה

צילום: מוקד מבצעי מד"א ואיחוד הצלה

אישה נהרגה מפגיעת אוטובוס  בסמוך לקניון רננים היום אחר הצהריים, ממד"א נמסר "בשעה 16:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על הולכת רגל שנפגעה מאוטובוס ברחוב עתידים ברעננה. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על אישה מחוסרת הכרה, לכודה מתחת לאוטובוס, לאחר פעולות חילוץ, חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו  את מותה של אישה בשנות ה 60.

פראמדיק מד"א אוהד ביין וחובש בכיר במד"א רועי סלומון סיפר: "ראינו את הולכת הרגל לכודה מתחת לאוטובוס כשהיא מחוסרת הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. לאחר שחילצנו אותה ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום."

מדוברות כיבוי והצלה נמסר "בשעה 16:56 התקבל דיווח במשלט מרכז 102 על תאונת דרכים ברעננה, דווח על אשה שלכודה מתחת לאוטובוס סמוך לקניון רננים. צוותי כיבוי וחילוץ של לוחמי אש בפיקודו של רב רשף חזי זעזה הוזעקו למקום האירוע וביצעו חילוץ מורכב. לאחר ריכוז מאמצים לוחמי האש חילצו את האשה שבצער רב מותה נקבע במקום."

דוברות המשטרה: המשטרה עכבה כעת לחקירה תושב טירה בחשד למעורבות בתאונת דרכים קטלנית ברעננה בוחני התנועה של מרחב שרון פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית ברחוב עתידים ברעננה במעורבות אוטובוס והולכת רגל. עפ"י גורמי רפואה, כתוצאה מהתאונה נפגעה הולכת הרגל – תושבת העיר בשנות ה 60 לחייה באורח קשה ומותה נקבע במקום. בוחני התנועה של מרחב שרון הגיעו לזירה והחלו באיסוף ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה, במסגרתה עיכבו לחקירה את נהג האוטובוס – תושב טירה בן 49 בחשד למעורבות בתאונה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן