חדשות רעננה

"אנשים מרססים על כל מה שלא נראה להם טוב בעיניים"

נורית מאירוביץ מרעננה, הופתעה לגלות שרכבה רוסס על ידי אלמונים, רק בגלל סטיקרים שהדביקה על רכבה. "החניתי את הרכב במגרש החנייה של הסופר רמי לוי, כשחזרתי הופתעתי לגלות שהסטיקרים – 'חובה להתנגד לדיקטטורה' ו'מפסיקים לממן חרדים ומתנחלים' הוסרו ורוססו על ידי אלמונים"

נורית מאירוביץ, תושבת העיר רעננה, הגיעה לסופר רמי לוי בבוקר יום רביעי כדי לבצע קניות. היא החנתה את רכבה בחניון של המקום וכשחזרה לאחר שעה וחצי – נדהמה לגלות שרכבה הושחת.

"האלמונים שבצעו את המעשה, עשו זאת במיומנות והשומר לא הבחין בהם. מדובר בשני סטיקרים שהדבקתי על רכבי בנוגע להפיכה המשטרית. הם ניסו לקלף את הסטיקרים וכשלא הצליחו להסירם לחלוטין, ריססו אותם עם ספריי צבע". 

מה עשית?

"פניתי לשומר שכאמור טען שלא הבחין במשהו חשוד. הוא הפנה אותי להנהלה מאחר ויש במקום מצלמות. בקשתי מהם לצפות בצילומים, אך נאמר לי שרק המשטרה יכולה לבדוק את העניין. הגשתי תלונה במשטרה ועכשיו אני ממתינה לתשובה". 

לדבריה של מאירוביץ, רכבה ניזוק מאחר מהצבע ורק מוסך שמורשה לכך יוכל לטפל ברכבה. למרות זאת היא מתכוונת להמשיך ולהדביק כל סטיקר שיראה לה לגיטימי. "אני רוצה להעביר מסר לאותם אלמונים ולכל מי שחושב שהשלטון והחוק בידיים שלו – אף אחד לא יקבע לי מה לעשות, מה להדביק על רכבי או מה לומר. אני יוצאת להפגנות ולא פעם נתקלתי בגילויי אלימות כאלה ואחרים, אני חייה במדינה דמוקרטית ואף אחד לא ישתיק אותי". 

יש לכם סיפור מעניין מוזמנים לפנות לקרן

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן