חדשות רעננה

אסור להפקיר את הבנים – פניה פומבית לנפתלי בנט

גם בימים אלו של בוקה ומבולקה פוליטית אסור לשכוח כי בחדרי חדרים מתקיימים מגעים לקביעת המציאות שתשרור בין ישראל לעזה בשנים הקרובות. אסור להשאיר את המגעים בידי מי שהפקיר את הבנים בשבע השנים האחרונות. לבקשת הוריו של הדר לאה  ושמחה גולדין, פניה פומבית לנפתלי בנט בדרישה שיעמוד בראש המחנה להשבת הבנים

נפתלי שלום,

אני פונה אליך בפניה אישית לפעול לכך שנושא השבויים והנעדרים יוצב כדרישת סף לכל פתיחה של משא ומתן עם החמאס להסכמות שלאחר הפסקת האש. חייבים לתקן את העוולה של הפסקת האש של צוק איתן ולהשיב את הדר, אורון ואברה הביתה!

בשירותי הצבאי בסדיר (הנח"ל המוצנח) ובמילואים (החטיבה המרכזית של הצנחנים במילואים) לאורך למעלה מ 30 שנה חונכתי לערך העליון של הרעות הצה"לית – לא מפקירים שבויים בשטח! לא פצועים. לא שבויים ולא נעדרים.

 אתה נפתלי מסמל בעיני את הדמות הראויה לעמוד בראש החץ במאבק למען החזרת הנעדרים והשבויים. בעידן הזה שבו הפוסט ציונות מנסה להרים ראש מתוך אבדן ערכים, מתוך התפרקות המחויבות לערך הרעות, אני רואה בך מנהיג שצריך לעמוד בראש מחנה הדורשים לממש את ההתחייבות – לא להשאיר חיילים בשדה הקרב. אתה נפתלי יכול להשיב את הערכים הללו לסדר היום החברתי-ישראלי.

 דווקא עכשיו, במו"מ הפוליטי המסובך של ימין ושמאל, אני פונה אליך למצב את עצמך כמנהיג של העם, כמנהיג שצמח מתוך הציבור הציוני-דתי. כיום אתה מהווה את לשון המאזניים מול נתניהו ויכול וצריך להוביל את המהלך של השבת הבנים. של הומניטארי תמורת הומניטארי. זו ההזדמנות שלך ושל ימינה לפעול כמדינאי שמסוגל לעמוד מול ארה"ב בנושא עקרוני זה ולאחד את העם בישראל סביבו.

כמי שהיה שר ביטחון אתה יודע שהאמריקאים יכולים להביא את החיילים באמצעות לחץ על מצרים ועל קטאר. יש להם אמצעי לחץ על חמאס. הם יכולים לעשות את העבודה – אנחנו רק צריכים להציב את הדרישה הזו כדרישת סף. אין התקדמות בשום מו"מ, אין שום מחווה הומניטרית – אם אין התקדמות בהשבת הבנים!!!

נפתלי, זה הרגע ואסור לפספס אותו. רגע קריטי שבו יקבעו כללי המשחק מול החמאס לשנים הבאות. אם לא תהיה שם ואם לא תדרוש את השבת הבנים כדרישת סף – לא יהיה מי שיעשה את זה. זה על הכתפיים שלך.

בהערכה ובידידות,

אריה פרידמן – רעננה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן