חדשות רעננה

בטוחים ברעננה

מאז ה-7.10 עיריית רעננה עושה הכל כדי לדאוג לרווחת התושבים ולביטחונם. "אנחנו פועלים בכל המישורים – מחינוך, ביטחון התושבים ועד למערכי התנדבויות למען תושבי עוטף עזה"

בעיריית רעננה לא מתספקים רק בסיסמאות, אלא מספקים רוח גבית לכלל התושבים והפעוטות – להם דואגים למיגון בגנים ועד למבוגרים. "אנחנו ננצח" הפכה לסיסמה של תושבי העיר שמפגינים חוסן לאומי בזכות תמיכת העירייה ומתנדבי העיר. 

בחודש האחרון יזמה עיריית רעננה פעילויות מגוונות לרווחת התושבים ותושבי עוטף עזה.

שילוב תושבי העוטף בקהילה

מאז הגעת תושבי העוטף ומפוני הצפון לעיר דואגים בעירייה לשלב משפחות העוטף בכל תחום בעיר. "אנחנו מנסים להקל את כאבם ולדאוג לכל מחסורם", אומרים בעירייה.

"למעלה מ-150 ילדים, מגילאי גן ועד תיכון, שולבו באהבה גדולה בגנים ובבתי הספר בעיר – על מנת שיוכלו לשוב ולקיים שגרה חברתית וחינוכית".

העירייה פתחה עבורם גן ילדים בשם "עמיקם", שמופעל על ידי צוותי חינוך, מתנדבים וגננת מוסמכת. בנוסף, תוקם קריית חינוך ייעודית עבור 90 ילדי המשפחות המתארחות במלון פרימה, שתכלול גן ילדים וכיתות לימוד לכל הגילאים.

בעירייה מבטיחים להמשיך לעטוף את הילדים המתארחים בעיר באהבה גדולה, ומודים לכל צוותי החינוך המסייעים במשימה החשובה.

רוח ההתנדבות בעיר לא מסתכמת רק בתחום החינוך. קהילת רעננה מעניקה חיבוק גדול למשפחות המפונות המתארחות בעיר. העירייה, בשיתוף מתנדבים, מעניקה למשפחות מעטפת סיוע עירונית בכל התחומים, כדי להנעים את שהייתם בעיר. סיוע בציוד, מזון וביגוד, לרבות חלוקת פירות וירקות חינם מדי יום. פעילויות תרבות והפגה, כולל מופעים, הפעלות, פעילויות ספורט. סיוע בתעסוקה והקצאת חללי עבודה ייעודיים ללא תשלום. שירותי בריאות וייעוץ רפואי הקלות למשפחות המארחות בתשלום חשבונות המים ועוד.

ביטחון וחינוך

"ברעננה ביטחון התלמידים הוא ערך עליון. אנו ערוכים ומוכנים בכל מוסדות החינוך עם תכנית ביטחון, אבטחה ושמירה, והיערכות כוללת שביצעה העירייה, בהובלת אגף הביטחון, לשמירה מוגברת על ביטחון ילדינו", אומרים בעירייה ומספרים על עיקרי פעולות הביטחון שננקטו. "בנינו מערך אבטחה גדול, של כ-30 צוותי ביטחון חמושים, לטובת תגבור האבטחה, השמירה ומענה הכוננות המידי בגני הילדים ובבתי הספר בעיר. הצוותים מורכבים מיחידות כוננות חמושות, קב"טי מוסדות חינוך, שיטור עירוני, שיטור קהילתי, סיירת הביטחון, הסיירת הקהילתית, צוותי פיקוח עירוני. בנוסף אנחנו מתגברים את הסיור ברחובות העיר באמצעות צוותים שרכובים על קטנועים במרה של צורך בתגובה מהירה. יש לנו כיתות חמושות של חיילי פיקוד העורף וכן מנהלים ועובדי עירייה חמושים".

בעירייה דאגו לאבטח את כל בתי הספר בעיר במאבטח קבוע וחמוש. אשכולות הגנים מאובטחים גם הם במאבטח חמוש. כמו כן, בגני ילדים שבהם בדרך כלל אין שמירה קבועה, יוצב איש ביטחון חמוש בשעות השיא. קצינים וחיילים חמושים של פיקוד העורף הוקצו עבור העיר באופן מיוחד, ומתגברים את האבטחה בכלל מוסדות החינוך בעיר.

"בנוסף לרווחת הילדים ביצענו מבצע אכיפה נוסף לאיתור שוהים בלתי חוקיים בעסקים בעיר. המבצע התקיים על ידי משטרת ישראל, בשיתוף גורמי הביטחון העירוניים, שמבצעים מבצעי אכיפה וביקורות קפדניות באופן שוטף. אנו ננקוט צעדי ענישה חמורים, לרבות צווי סגירה מיידים לבתי העסק שיעסיקו שוהים בלתי חוקיים".

זקוקים למתנדבים בתחום הרפואה

אתם חלק מצוותי הרפואה? אתכם אנחנו צריכים. בעיריית רעננה קוראים לכל תושבות ותושבי רעננה, המהווים חלק מצוותי רפואה, כגון: רופאות/ים, אחיות/ים, פרמדיקים/ות, חובשים/ות, לקחת חלק במשימה מצילת חיים בתחומי העיר רעננה.

המעוניינים להצטרף מזומנים להירשם בלינק הבא: https://www.raanana.muni.il/Residents/CommunityAndWelfare/Volunteers/Pages/medical_volunteer.aspx

פעילות הפוגה

עיריית רעננה ממשיכה לדאוג לכם בכל העת למגוון רחב של פעילויות הפוגה עבור כל המשפחה. "הכנו מגוון פעילויות הפוגה בזום ומחוץ לבי ת. כל מה שצריך הוא רק להיכנס לקישור ולבחור את התכנים המתאימים עבורכם".

הצטרפו עכשיו לקבוצת הוואטסאפ העירוניתהוסיפו גם את בני המשפחה, ותהיו מעודכנים בכל נושא >> https://tinyurl.com/4epa5j32

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן