חדשות רעננה

ביג מאמא

כשכולם רצים לעשות דיאטה – יש גם מי שדואגת למי שקשה להם להתאפק ודוחים את הדיאטה למחר. ג'קלין לקס, מביג ג'ק – חנות בגדים למידות גדולות, דואגת גם לגברים שאוהבים לאכול ועדיין רוצים להתלבש יפה

ביג מאמא
ג'קלין לקס ביג ג'ק רעננה אפנה לגברים גדולים

ביג מאמא, כמה קלוריות יש בסופגנייה והאם היא שווה את זה?

זו השאלה שמעסיקה רבים בימי חג החנוכה אבל לא את אלון נהרי, סטנדפיסט בעל גוף מלא. נהרי מצא את הדרך לחגוג את החג בלי לספור קלוריות – בחנות ביג ג'ק ברעננה, של ג'קלין לקס. "כאן אני מוצא את כל מבוקשי ולא צריך להתנצל שטחנתי שוארמה או סופגנייה", אומר אלון נהרי, סטנדפיסט שלדבריו מצא את המנוחה והנחלה.

בחנותה של לקס, ניתן למצוא בגדים לגברים במידות גדולות במיוחד. מחולצות בייסיק ועד לבגדים לאירועים. גברים רבים שצובאים על חנותה מספרים על עוגמת הנפש בזמן השיטוטים בחניות בערים ובקניונים ועל העונג שבמדידת בגדים מבלי להידחס אליהם ולראות את פרצופי המוכרות. 

חנותה של לקס, ממוקמת במרכז אליאב ברעננה ומספקת פתרונות לגברים שרשתות האופנה מזניחות אותם. "BIG JACK המותג המוביל לבגדי גברים במידות גדולות נולד ביוזמת ג'קלין לקס בשנת 1995. החנות נולדה בשם "חתיך בגדול" ועם הזמן התרחבה למסגרת של מותג בגדים איכותי שנקרא BIG JACK – הבית למידות גדולות לגברים.

לקס בעלת הלב הרחב והנתינה האין סופית מקבלת לדבריה את כל בני האדם בכל גודל וצורה. רק לאחרונה תרמה מאות פרטי לבוש למפוני העוטף ואף מארחת משפחה בביתה.  

אלון נהרי, אחד מגברים שמגיעים באופן תדיר לחנותה מספר: "אני סטנדאפיסט במקצועי וזקוק לבגדים ייצוגיים להופעות. אני מתקשה למצוא בגדים יפים שגם יראו עליי טוב בחנויות הרגילות. כשאני בא לג'קלין, היא מפנקת אותי תמיד בכוס קפה, מציעה לי בגדים ועושה לי סטיילינג. כאן כשאני מודד את הבגדים, אני לא מתבאס ומרגיש שמבקרים אותי. ג'קלין אימהית, מכילה, טובת לב והכי הכי חשוב בעלת טעם בבגדים".  

ג'קלין: בביג ג'ק מקפידים להציג קולקציות עם המילה האחרונה. יש לנו בגדים ונעליים במידות גדולות לגברים מהשווקים הטובים ביותר בעולם. אני מאתרת ומייבאת את קולקציות הבגדים ונעליים מאירופה. כל מי שמגיע לכאן יוצא עם מלתחה מרשימה וחיוך". 

ביג ג'ק: אחוזה 68, רעננה מרכז אליאב. טלפון: 09-7460018.

 

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. ניצן הגב

    חנות מספר 1 איכות של בגדים ברמה גבוהה

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן