חדשות רעננה

בלי פוליטיקה במוסדות הדת ברעננה!

מודעות בחירות שהודבקו במקוואות העירוניים הביאו להבהרה חד משמעית של יו"ר המועצה הדתית אריה פרידמן "מתחמי המקוואות כמו גם בית המועצה הדתית הינם אקס טריטוריה בכל הקשור למערכת הבחירות"

המקוואות והמועצה הדתית לא במשחק הפוליטי

בעקבות תליית מודעות בחירות על מבני המקוואות ברעננה הוציא יו"ר המועצה הדתית אריה פרידמן הודעה לראשי הסיעות המתמודדות בבחירות בה הוגיע כי: "מבקש להבהיר כי מתחמי המקוואות כמו גם בית המועצה הדתית הינם אקס טריטוריה בכל הקשור למערכת הבחירות המוניציפליות."

אריה פרידמן: "היום הסרתי מלוחות המודעות במתחמים את הפרסומים הפוליטיים שנתלו עליהם. מבקש שלא לתלות מודעות מטעם מפלגות מתמודדות או לבצע פעילות פוליטית אחרת במתחמי המועצה הדתית בשום צורה ואופן. בנימה אישית – המעורבות הפוליטית שלי בבחירות לעירייה מתקיימת על פי חוק ובהתאם להנחיות מנכ"ל המשרד לשירותי דת מיום 21.9.23 וחוזר מנכ"ל משרד הפנים מיום 5/2012 המתייחסות לראש מועצה דתית במעמד נבחר. בנוסף אני מחזיק בחוות דעת משפטית המבוססת על פסיקת בית המשפט בבג"צ 6859/98 אנקונינה נ' פקיד הבחירות אור עקיבא ואחרים.כמובן שאני מקפיד ששום פעילות פוליטית שלי או של עובדי המועצה הדתית לא תתקיים במתקני המועצה הדתית רעננה."

אריה פרידמן יו"ר המועצה הדתית רעננה נערכים לשמירה על בריאות הציבור
אריה פרידמן יו"ר המועצה הדתית רעננה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן