חדשות רעננה

ברעננה חוגגים את ל"ג בעומר במגוון פעילויות וללא מדורות

הפעילויות כוללות מסיבה לנוער ללא תשלום בבריכה העירונית, מזרקות מים לילדים, טיול עששיות לכל המשפחה, הצגה לילדים ועוד

בני הנוער בבריכה העירונית. קרדיט צילום דוברות עיריית רעננה.

עיריית רעננה ממשיכה לקיים את מסורת חגיגות ל״ג בעומר בעיר ללא הדלקת מדורות, ותקיים גם השנה מגוון פעילויות אלטרנטיביות מהנות לתושבי העיר.

העירייה תקיים לבני הנוער מסיבה ללא תשלום בבריכה העירונית, ביום רביעי, 18.5 בין השעות 22:00-01:00 בהשתתפות DJ עמית סנדלר על המוזיקה, מתקנים מתנפחים ועוד. הפעילות מיועדת לבני נוער החל מגיל 12, תושבי רעננה בלבד. ביום זה גם תאריך העירייה את שעות הפעילות במזרקות המים, הממוקמות בספורטק בשכונת נווה זמר, והן יפעלו להנאת ילדי העיר עד לשעה 1 בלילה.

לחובבי המנגלים, העירייה הקצתה את מגרש הכורכר הסמוך למגרש הבייסבול ברחוב ויצמן, כמקום מאושר להדלקת מנגלים בל"ג בעומר.

ביום חמישי, 19.5, הילדים מוזמנים ליהנות מהצגת ילדים "המסע של יערה", הצגה המספרת על שמירת יערות ואהבת העצים. ההצגה תתקיים במרכז הקיימות, רחוב כינרת 4, בשעה 17:30. עלות כרטיס 10 ₪. בנוסף, יתקיים סיור עששיות לכל המשפחה, שיצא מהיער הקטן לשטחים הפתוחים בעיר. הסיור יצא מהיער הקטן ברחוב ארלוזורוב בשעה 19:00. השתתפות בעלות 10 ₪ למשתתף. רכישת כרטיסים תתקיים במוקד קול טיקט בטלפון 8864* או באתר tickets.raanana.muni.il

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: ״מנהג המדורות אינו כתוב בכתובים והוא מהווה פגיעה ממשית לנו ולכדור הארץ. אני קורא לתושבי העיר להמשיך לחגוג את ל״ג בעומר בפעילויות חברתיות מהנות ומגבשות במקום מדורות, ובכך לסייע בשמירה על איכות חיינו ולמנוע נזקים לסביבה".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן