חדשות רעננה

גיא אילוז בוגר מטרווסט נרצח בשבי

56 יום אחרי שנחטף פורסם כי גיא אילוז מרעננה נרצח בשבי

גיא אילוז ז"ל
גיא אילוז ז"ל נרצח בשבי החמאס

גיא אילוז בוגר תיכון מטרווסט ברעננה נרצח בשבי, גיא השתתף בפסטיבל נובה בדרום והוגדר כנעדר, אך משפחתו קיבלה את ההודעה הקשה כי גיא נרצח בטבח הנוראי בדרום.

 

עיריית רעננה: "רעננה כואבת את האובדן של גיא, בוגר תיכון מטרווסט, ומשתתפת בצערה הגדול של המשפחה."

תיכון מטרוווסט: "

במשך שבועות ארוכים קיווינו והתפללנו לשובו של גיא – אך היום התבשרנו כי לא ישוב עוד". מנהל התיכון לשעבר, אמנון בר נתן: "עצוב לי מאוד, מחבק את משפחתו וכל אוהביו"

קהילת תיכון מטרווסט ברעננה רשמה עוד נקודה עצובה בהיסטוריה שלה כשלדף הבוגרים שהלכו בטרם זמנם הצטרף גיא אילוז, בן 26, שנחשב במשך ימים רבים כחטוף בעזה.

"ביגון עמוק אנו מודיעים כי גיא אילוז, בוגר מחזור כ״ב בתיכון מטרווסט ברעננה, איננו בין החיים", נכתב בהודעת התיכון. "במשך שבועות ארוכים קיווינו והתפללנו לשובו של גיא – אך היום התבשרנו כי לא ישוב עוד".

חבריו מהתיכון תיארו אדם של אהבה, אושר וצחוק. איש אהוב אשר התחבר לכולם וכולם התחברו אליו. המוזיקה ליוותה את גיא כל חייו ועד ליום מותו. כשהיו ילדים, גיא אילוז וחבריו בנו אולפן מוזיקה ביתי במקלט. בכל פעם בה פרצה מלחמה, הם היו מפנים את המקלט ואחריה בונים את האולפן מחדש.

במהלך שהותו בשבי פרסמה אורית שחף מהיהודים קריאה לשחררו: "גיא אילוז שלנו, מוזיקאי צעיר ומבטיח, נחטף מפסטיבל 'נובה' ומאז מוחזק בשבי החמאס. מאז אותו היום המנגינה שלו נעצרה. המוזיקה היא בנשמתו של גיא – הוא כותב שירים, מנגן בגיטרה ועובד כאיש סאונד בהופעות שלנו ושל שלום חנוך. בפעם האחרונה בה הצליחו לדבר עם גיא בשבת בבוקר, הוא ניסה להימלט מהפסטיבל והספיק לספר שהחבר שאיתו ברכב נורה. לאחר מכן נותק עמו הקשר".

מנהל התיכון לשעבר, אמנון בר נתן, ספד לגיא: "קהילת מטרווסט נעטפת שוב באבל ובעצב. עצוב לי מאוד, מחבק את משפחתו וכל אוהביו".

משפחתו של גיא אילוז קיבלה הודעה כי הוא נרצח בשבי. ביום ה-11 של המלחמה אביו קיבל סרטון של חמאס שבו נאמר כי גיא נחטף ונהרג במהלך הפצצות, אך בישראל שללו את אמינות הסרטון.

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא ספד לו בעמוד הפייסבוק שלו: "הלב שבור, כאשר התקווה התחלפה בכאב גדול. משפחתו של גיא אילוז, בן רעננה, התבשרה אתמול כי הוא אינו בין החיים. גיא, ביחד עם חברים, השתתף בפסטיבל 'נובה' בדרום והוגדר כנעדר, עם אפשרות כי נחטף לעזה. אתמול הודיעו לאימו דוריס ליבר תושבת העיר כי גיא נרצח. רעננה כואבת את האובדן של גיא אילוז, בוגר תיכון מטרווסט ומשתתפים בצער המשפחה".

 

 


 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן