חדשות רעננה

דמיינו לגור שנה לבד במלון

"המלון" ההצגה שנוצרה מתוך הקורונה, העניקה לרינת יונה-גליקו את פרס התיאטרונטו לשנת 2022. על שנה של חיים במלון נטוש כרטיסים 

רינת יונה גליקו המלום זוכת תאטרונטו 2022

השחקנית ואמנית המסכות רינת יונה גליקו מצאה את עצמה עם פרוץ הקורונה שומרת עם המשפחה על מלון ריק בחוף הים של תל אביב, הרפתראה של מספר שבועות הפכה להיות חוויה של שנה וממנה נולדה ההצגה המלון שזכתה במקום הראשון בפסטיבל התאטרונטו 2022. 

איך נולד הרעיון להצגה?

"כשפרצה הקורונה, מצאנו את עצמנו אני, בן-זוגי שלומי, שתי בנותינו והכלב שלנו, מתגוררים במשך שנה במלון סגור ונטוש, שחברה שלנו, מנהלת המלון, חיפשה מישהו שיגור שם עד שיתבהר המצב. מכיוון ששלומי ואני כשחקנים היינו מושבתים בתקופה האמורה, קיבלנו את ההצעה, מה גם שהמלון קרוב לבית הקבוע שלנו".

רינת  יונה-גליקו, נולדה וגדלה בראשון-לציון וחיה בתל-אביב. היא בוגרת לימודי משחק בסמינר הקיבוצים ושיחקה שנים בתיאטרון באר-שבע, בקבוצת התיאטרון של רות קנר ובבמות אחרות. היא התוודעה לנושא המסכות באקראי, כשהשחקנית נלי עמר, ממוריה למשחק, הציעה לה להחליף אותה בהצגת היחיד שלה. "שם נעשיתי מכורה למסכות, הופעתי אלף פעם עם המופע "חיים במסכות". כולל הופעות במשכן למוסיקה ואומנויות ברעננה.

לפרטים והזמנת מופעים

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן