חדשות רעננה

האיחוד הליברלי

פחות משבועיים להגשת הרשימות והאיחוד שציפו לו קורה, מרצ חוזה חדש והמחנה הממלכתי יתמודדו ברשימה מאוחדת למועצת העיר, סדר המועמדים ברשימה לא פורסם

המפץ הגדול לו חיכו תומכי המחאה ברעננה קורה. אחרי חודשים של דיונים הגיעו הכוחות השונים בעיר להסכמה על איחוד וריצה משותפת למועצת העיר, הרכב הרשימה לא פורסם, ולא ברור אם בכוונת הרשימה המאוחדת להציג מועמד גם לראשות העיר.

מרצ הסיעה הוותיקה והגדולה במועצת העיר יחד עם פעילי המחאה "חוזה חדש" בתמיכת המחנה הממלכתי. האיחוד עשוי ליצור רשימה משמעותית למועצת העיר. היעד אליו מכוונים הוא לא פחות משישה חברי מועצה, מה שעשוי להשפיע על הקואליציה שירכיב ראש העיר הבא. סדר המועמדים ברשימה לא נקבע עדיין. בין מובילי הרשימה רונית ויטראוב יו"ר מרצ רעננה, חגי פרנקל ממובילי המחאה. החיבור למחנה הממלכתי ייתן גם מעטפת תקציבית שחסרה היתה לרשימות  עד עכשיו.

בהודעה שפורסמה נכתב: ""אנו שמחים ונרגשים לבשר לכם ששלוש הרשימות: חוזה חדש, המחנה הממלכתי, ומרצ רעננה חופשית, החליטו להתאחד ולרוץ כרשימה אחת בבחירות הקרובות למועצת העיר – מתוך אמונה כי זהו צו השעה. התחברנו כדי להוביל את האג'נדה הדמוקרטית במועצה, ולדאוג לכך שרעננה תמשיך להיות עיר חופשית וליברלית – עבור כל תושביה. בעזרתכם נגיע למועצת העיר כרשימה גדולה ומשמעותית, נהיה הגורם המשפיע על סדר היום העירוני, ונגן על אופיה של רעננה."

.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן