חדשות רעננה

האיים הפופולריים ביותר ביוון לשייט יאכטות עם הפלגה רומנטית על יאכטה

האיים האידיליים של יוון שובים את המלחים במשך מאות שנים. מהאיים הקיקלאדיים ועד האיים היוניים, יש למעלה מ-6,000 איים ואיונים שאפשר לחקור. 

האיים האידיליים של יוון שובים את המלחים במשך מאות שנים. מהאיים הקיקלאדיים ועד האיים היוניים, יש למעלה מ-6,000 איים ואיונים שאפשר לחקור. עם זאת, חלקם בולטים באטרקציות הייחודיות שלהם, תנאי ההפלגה המושלמים והמרינות ברמה עולמית. להלן מבט על האיים היווניים הפופולריים ביותר לשייט ביאכטה.

סנטוריני

ללא ספק האי היווני המפורסם ביותר, סנטוריני הוא יעד חובה לכל השכרת יאכטה. הכנסיות האייקוניות עם הכיפה הכחולה שלה, השקיעות המדהימות והנופים הוולקניים הייחודיים, יוצרים תפאורה קסומה באמת לחופשת שייט. בקרו בחוף האדום המפורסם, טבלו במעיינות החמים, או חקרו את האוצרות הארכיאולוגיים של תרה ואקרוטירי העתיקה.

מיקונוס

מיקונוס, הידועה בחיי הלילה התוססים שלה, החופים המדהימים והאווירה הקוסמופוליטית, היא החביבה על זוגות שמחפשים הפלגה רומנטית על יאכטה , האי מציע שילוב של מפרצים שלווים ומועדוני חוף שוקקים, אתרים היסטוריים ובוטיקים יוקרתיים. אל תחמיצו את טחנות הרוח האייקוניות, את הרובע הציורי של ונציה הקטנה, ואת האי הקדוש דלוס, במרחק הפלגה קצרה משם.

רודוס

בתור הגדול באיי הדודקאנס, רודוס מציעה שילוב עשיר של היסטוריה, יופי טבעי ושירותים מודרניים. חקרו את העיר העתיקה של רודוס מימי הביניים, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, הירגעו על החופים הזהובים, או צאו לפנים הארץ כדי לגלות עמקים מוריקים וחורבות עתיקות.

קורפו

שוכנת בים היוני, קורפו ידועה בנופים השופעים, בארכיטקטורה הוונציאנית ובמקומיים מסבירי פנים. מלחים יכולים לבקר בעיר העתיקה, עוד אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, לגלות מפרצונים מבודדים, או לחקור את הכפרים הציוריים הפזורים ברחבי האי.

זקינתוס

ביתו של חוף הספינה הטרופה המפורסם, אחד האתרים המצולמים ביותר ביוון, זאקינתוס מציע מים בתוליים, פארקים ימיים מוגנים וקווי חוף מדהימים. בין אם אתם חוקרים את המערות הכחולות בסירה או נרגעים במפרץ לאגאנאס השליו, זקינתוס מספק חווית שייט ייחודית.

כרתים

האי היווני הגדול ביותר, כרתים, מציע שפע של אטרקציות. מארמון קנוסוס העתיק והמבצר הוונציאני ברתימנו ועד לחופים המדהימים של באלוס ואלפונסי, יש משהו לכל מלח. בנוסף, קו החוף הדרומי של כרתים מציע הרבה מעגנים מבודדים, אידיאליים למי שמחפש חופשה שקטה ואינטימית של הפלגה רומנטית על יאכטה.

הידרה

קרוב לאתונה, הידרה היא מקום מפלט לסוף שבוע מועדף על האתונאים ותחנה פופולרית של יאכטות במפרץ הסרוני. האי ייחודי בכך שאסור להכניס מכוניות, מה שמקנה לו אווירה שלווה ונצחית. הנמל המקסים של הידרה, בתי האבן המסורתיים ורחובות המרוצפים ללא מכוניות הופכים אותו למקום מענג לבקר בו. באתר האינטרנט https://yachta.org.il/ של יאכטות גלי נעמה תמצאו מקומות מיוחדים להפלגה, הסבר על העגינה המורכבת במעגן הקטן בהידרה, ואטרקציות כמו טיולי חמורים באי.

סקיאתוס

אחד מהאיים הפופולריים ביותר בספוראדים, סקיאתוס ידוע בחופים החוליים היפים, המים הצלולים והעיירה התוססת שלה. הוא מציע שילוב של יופי טבעי, אטרקציות תרבותיות ושירותים מודרניים, עם למעלה מ-60 חופים לבחירה.

נקסוס

הגדול מבין האיים הקיקלאדים, נקסוס מציע מגוון נופים, מהרים נישאים ועמקים פוריים ועד לחופים חוליים וכפרים מסורתיים. בקרו בפורטרה, הפתח למקדש עתיק, חקור את הטירה הוונציאנית בעיר נקסוס, או להתפנק עם הגבינות המפורסמות של האי וליקר קיטרון.

לפקדה

לפקדה, המחוברת ליבשת באמצעות שביל, ידועה בחופים המרשימים ובמי הטורקיז שלה. באתר האינטרנט https://yachta.org.il/ של יאכטות גלי נעמה תמצאו מסלולי שייט ייחודיים בלפקדה הכוללים מקומות נסתרים עם נופים בתוליים

מאפיינים עיקריים של איי יוון פרטים ועובדות

יוון מציעה מגוון עשיר של איים, המאפשרת אינספור מסלולים ויעדים למטיילים לחקור. הייחודיות של כל אי הופכת אותו למקום שאפשר לבקר בו מספר פעמים, כל חוויה ייחודית.

האיים ביוון מרובים במפרצים שקטים, מעגנות מבודדים וחופים בתוליים. מקומות שלווים אלה מספקים מפלט אידיאלי מההמונים, ללא דרישה לעגון תמיד בנמל.

ההיסטוריה של יוון העתיקה היא מהשובבות ביותר בציוויליזציה המערבית. תרבות זו נותרה בולטת ביוון כיום, המשתקפת באמצעות מקדשים רבים, פסלים ויישובים עתיקים לאורך חופי יוון.

העולם התת-ימי של יוון מתהדר באתרי אוניות טרופות, שוניות אלמוגים ומערות תת-מימיות טבעיות. תכונות אלה מציעות הזדמנויות רבות לצלילה.

המטבח היווני, בעל שם עולמי, נהנה משפע של מרכיבים מקומיים. המבקרים יכולים לצפות לחוויה קולינרית מענגת, במיוחד במהלך חופשות הפלגה רומנטית על יאכטה.

קו חוף נרחב, ליוון יש יותר קו חוף מכל מדינה אחרת באירופה והיא בין המדינות עם הכי הרבה קווי חוף בעולם. הוא מציג למעלה מ-6,000 איים, מתוכם 277 מיושבים.

נוף מרהיב הוא סימן ההיכר של יוון. מגבעות מצופות אורן וצוקים דרמטיים ועד לאיים זעירים העולים מהים, היופי הטבעי של יוון מדהים ומגוון.

השכרת יאכטות גלי נעמה 0504600470 מארגנים טיולי שייט ביוון על יאכטות עם סקיפר מקצועי.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן