חדשות רעננה

החופש לבחור קייטנה

יוקר המחייה ומחירי הקייטנות לא פוסחים כמעט על אף משפחה. לרגל המצב, בעיריית רעננה הוחלט שלא להעלות את המחירים גם השנה ועדיין להציע שפע של פעילויות ואתגרים לילדי העיר

"בקיץ הזה אף ילד לא נשאר בבית", כך אומר אלה טרופ, מנהל מחלקת הקייטנות בעיריית רעננה, רגע לפני פתיחת עונת הקייטנות. "יש לנו שפע של פעילויות שישמחו כל ילד, כמו קייטנת יוטיוברים והכל במחירים חברתיים שיאפשרו לכל ילד ליהנות מהפעילויות המגוונות".

כמו בכל שנה, לקראת חופשת הקיץ מפעילה עיריית רעננה מגוון של קייטנות מגלאי גן ועד כיתות ז'. הקייטנות מתקיימות תחת פיקוחו של משרד החינוך ומועברות על ידי מדריכים שעברו השתלמות ועל ידי גננות מוסמכות.

טרופ: "הייחוד שלנו הוא שהקייטנות תמיד מתעדכנות. אנחנו ערים לעולמם של הילדים. בחרנו בקפידה מגוון של נושאים שיקלעו ויעניינו את כולם. הכנסנו קייטנת תיאטרון וקייטנת יוטיוברים, שמלמדת את הילדים לצלם ולערוך סרטונים".

"מעבר למחירים המסובסדים, כל התכנים והפעילויות של הקייטנות נבחרים בקפידה. אנחנו מתאימים את הקייטנות לפי גיל ונושא ודואגים למגוון של קייטנות כדי לקלוע לטעמם של כל ילדי רעננה. בנוסף – הקייטנות נמשכות עד עשרה ימים לפני תום החופש הגדול", אומר טרופ.

לדבריו, הקייטנות של העירייה דוגלות בקירוב לבבות, אין הפרדה בין חילוניים לדתיים או בין בנים לבנות. "חשוב לנו לעודד חברויות ולמנוע פילוג. אנחנו שמים דגש על האחדות כשלכל ילד ניתנת אפשרות הבחירה להיות הוא עצמו".

בין הקייטנות שמציעה העירייה: גלישת גלים, מחשבים, ספורט משולב, צלילה ושיפור סגנון שחיה, רובוטיקה ומדעים, אומנות, טבחים בחופשה, טבע חיות וחוויות, כדורגל, כדורסל, קייטנות ספורט ואמנות".

אלו פתרונות אתם מציעים להורים שיש להם יותר מילד אחד ומתקשים לעמוד בתשלומי הקייטנות?

"אנחנו מציעים הנחה מהרשמת הילד השלישי במשפחה ומאפשרים לשלם עד 4 תשלומים ללא ריבית. מי שמתקשה יכול לפנות אלינו באופן אישי. אנחנו נדאג שאף ילד לא יישאר בבית בגלל בעיות כלכליות של הוריו".

"בית הספר של החופש הגדול'

לבוגרי כיתות א'-ד', בין התאריכים 2-20.7.

לפרטים נוספים: 09-7613536 או אצל רכזי בתי התלמיד.

מחזור 1 (למסיימי ד' – ח') – 20.7 – 2.7.

מחזור 2 (למסיימי א' – ח') – 10.8 – 23.7. לא כולל ימי שישי, למעט פעילות שתתקיים ביום שישי 28.7.

מחזור 3 (למסיימי א' – ד') – 24.8 – 13.8.

מחזור גני ילדים – 22.8 – 9.8. טלפון: 09-7610377

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן