חדשות רעננה

היערות והחורשות בשרון מחכים לכם קרן לביא מזרחי מטיילת – יוצאים אל הטבע

קרן לביא מזרחי מטיילת. השבוע בפינת הטיולים של קרן היערות והחורשות בשרון בפריחה יפיפיה צאו לטייל

קרן לביא מזרחי
פינת הטיולים של קרן לביא מזרחי והשבוע חורשות ויערות השרון

ממש עכשיו היערות והחורשות בשרון בפריחה יפיפיה, צאו לטייל

הגשם שטף, האדמה רוויה, שלג נערם בצפון וכלניות אדומות פורחות בדרום. בכל חלקי הארץ כסות פרחי חורף והשבת, מזג אוויר נעים גם אנחנו נצא מהבית כדי ליהנות בפארקים ומשמורות הטבע. 

מזכירה שלא צריך לנסוע רחוק כדי ליהנות מיופיו של הטבע ומבילוי משותף. הפעם מצרפת רשימה של שלושה מקומות שאפשר לצאת אליהם לטייל בכל יום, בכל שעה בקלי קלות, לשיטוט קצר או למסלול ארוך, ליהנות מכל אחד מהם בנפרד או לעשות מיקס ולשלבם יחד. 

הצטיידו בסלסילת פיקניק ואוכל טעים, מגדיר חי וצומח, מגפיים ובני משפחה אהובים. גזרו ושמרו את ההצעות, הם יספיקו לסופ"ש הקרוב. 

מוזמנים להצטרף בשבת הזו ה- 10.2 לטיול מודרך בהובלתי המיועד למשפחות עם ילדים- הליכה ובישול בטבע, נכין קציצות חוביזה ונשתה תה מדורה מתוק וטעים.

הצטרפו אלי

שפע רקפות ביער כוכב יאיר כמה שהמקום מפתיע ומשמח. הלב מתפוצץ מרוב מתיקות של רקפות פורחות. שיטוט קצר בשביל המסומן או הליכה מתמשכת לכיוון שביל האורנים. הורידו אפליקציית עמוד ענן ויהיה קל לנווט בכל השבילים המוצעים.

גן לאומי צור נתן ממליצה לטייל במסלול הליכה בשביל הנחש הירוק פריחה מרהיבה, נוף פתוח ותצפיות לכיוון חלקים פחות מוכרים. בשבת הזו ה- 10.2תתקיים באזור ריצה עממית של 10 ק"מ ע"ש רס"ם עדי שני ז"ל, לוחם פלס"ר תותחנים שנפל בקרב ברצועת עזה, תושב צור יצחק. כולם מוזמנים להצטרף ולחבק את משפחתו האהובה.

 

רצועת ההר המזרחית מזמנת שפע נקודות חן, תצפיות נוף ומסלולי יער וחורש, עוד באותו אזור ממליצה לנסוע לישוב נירית למצפור חזי, יער חורשים. בשבוע החולף הדרכתי שם סיור ערב בליווי עששיות היה כ"כ קסום בשעות בין הערביים. עם חשיכה הדלקנו מדורה (רק איפה שמותר), הכנו תה מתוק טעים והתחברנו לשקט של היער ולסיפורים על אנשים וחיות הלילה.

לכל המקומות הללו יש ערך אקולוגי חשוב בהיותם חלק מרצועת המסדרון האקולוגי המזרחי בשרון. בשמירה על רצועה רציפה של שטחים פתוחים וטבעיים אלו אנו מגנים על קיומם של מיני בעלי חיים ותפקודן של מערכות אקולוגיות.

 

תה מדורה

מבין הדברים הרבים שאפשר לעשות יחד ביום המשפחה, לבחור בטיול בטבע זה להחליט על איכות עם ערך לזמן המשותף שלנו. 

מוזמנים להצטרף בשבת הזו ה- 10.2 לטיול מודרך בהובלתי המיועד למשפחות עם ילדים- הליכה ובישול בטבע, נכין קציצות חוביזה ונשתה תה מדורה מתוק וטעים.

הצטרפו אלי

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן