חדשות רעננה

המשכן למוזיקה ואמנויות ברעננה חגג יום הולדת 20

הזמן עובר מהר כשנהנים מאיכות ותרבות, המשכן למוסיקה ואומנויות ברעננה חגג 20 שנים להקמתו, בנוכחות תושבי וילדי רעננה

השבוע חגג המשכן למוזיקה ואמנויות ברעננה יומולדת 20 , במגוון אירועים ללא תשלום לקהל הרחב ולציון פתיחת שנת המנויים הקרובה. קהל רב הגיע לאירוע ונהנה מהפעילויות השונות המשלבות מוסיקה, אמנות חזותית, וידיאו ארט, צילום ועוד.

המשכן למוסיקה ואומנויות נפתח ב 2003 המבנה הוא מבנה יוצא דופן גם בארכיטקטורה שלו וגם במגוון הפעילויות. יש במשכן את אולם ההופעות עם 342 מושבים , 14 חדרים המשמשים כחדרי מוסיקה ואומנות, המשכן הוא הבית של סימפונט רעננה החזרות והקונצרטים של הסימפונט מתקיימים במשכן. המשכן הוא הבית של מגמות המוסיקה והאמנות של תיכון מטרו ווסט הסמוך, הלובי מהווה גלריה לתערוכות,  כנסים ואירועים מתנהלים באופן שוטף.

 

את פני הבאים לאירוע ה20 למשכן, קיבל אומן הגאגלינג גיא קפלן שהדהים את הקהל במופעי פעלולים ולוליינות. בחללי המשכן השונים הוצגה תערוכה של האמן אנטון קורן שזאת התערוכה הראשונה שלו. התערוכה כוללת מעבודות הרישום שלו, הציור, הפיסול ,ווידיאו ארט ובניית כלי נגינה. ניתן להתנסות בנגינה בכלי נגינה ייחודים אלו. התערוכה של אנטון קורן תוצג במשכן עד סוף אוקטובר, הקהל מוזמן.

בלובי המשכן נהנו הילדים והוריהם מההצגה " מרק עוף" של תיאטרון אורתו-דה שחזרה לא מזמן מסיבוב הופעות בבלגיה ובגרמניה. ההצגה הומוריסטית הכוללת ליצנות ותיאטרון חזותי במיטבו. ברחבת הפטיו התקיים מופע מוזיקאלי של האמן זיו איתן – אמן בינלאומי שמנגן על מבחר כלי נגינה והקשה  תוך שיתוף הקהל. לקינוח פינק המשכן את כל המבקרים בגלידה מתוקה וטעימה.

האירוע נחל הצלחה רבה – נשמח לראות את קהל לקוחותינו הוותיק וקהל חדש בעונת המנויים הקרובה שתתחיל אחרי החגים ובמגוון המופעים השונים במהלך השנה.

אנו מזמינים את התושבים לקחת חלק ולהנות מתרבות איכותית קרוב לבית . לפרטים על עונת המנויים לחצו:     https://online.flippingbook.com/view/936484422/

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן