חדשות רעננה

הנהגת הורים חדשה ברעננה דקלה דישל פרחי וטל ליטני נבחרו ליו"ר משותף

דקלה דישל פרחי וטל ליטני נבחרו ליו"ר משותף של הנהגת ההורים ברעננה "אנו מחכות ומצפות להמשיך בעשייה יחד עם צוותי החינוך בעיר והעירייה"

דקלה דישל פרחי וטל ליטני
דקלה דישל פרחי וטל ליטני יו"ר הנהגת ההורים ברעננה

"אנחנו מאמינות כי כולנו פועלים למען אותה מטרה שהיא להעניק את החינוך הטוב ביותר לילדנו. זאת באמצעות שיח מכבד, עבודה משותפת זה לצד זה והבנה הדדית. אנו מחכות ומצפות להמשיך בעשייה יחד עם צוותי החינוך בעיר והעירייה במגוון תחומים ובניהם: מוגנות, תרומה לקהילה ותכניות העשרה."

נבחרה הנהגת הורים חדשה ברעננה דיקלה דישל פרחי וטל ליטני יחליפו את אודליה כהן שינדורף שכיהנה בתפקיד 4 וחצי שנים. השתיים יכהנו כיו"ר משותף של הנהגת ההורים ברעננה.
 דיקלה דישל פרחי, אמא לשלושה בני 9,6,5, יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר הדר. פועלת מספר שנים בהנהגות ההורים בעיקר בתחום המוגנות. רעננית במקור ועובדת כמנהלת צוות בהייטק בתחום הפרסום באינטרנט.

 דיקלה דישל פרחי: " אני רוצה לקדם את הנושא של סיירת חברות בבתי הספר. אני בן אדם של עשייה ושל עבודה ואני מאמינה שזה יבוא לידי ביטוי ביו"רות המשותפת שלי עם טל".

טל ליטני, אמא לשלוש 10,8,4.5, יו"ר הנהגת ההורים בנווה זמר ויו"רית משותפת בגנים. רעננית מלידה פעילה מזה 5 שנים בהנהגות ההורים בדגש על תרומה לקהילה ויצירת קהילת הורים חזקה.א

טל ליטני: "אני מוכנה לקחת על עצמי כל אתגר, בעיקר שלילדים שלנו יהיה טוב יותר מבחינה פדגוגית, ובעיקר מבחינה רגשית. אני רוצה שכשהם יגיעו לבית הספר, הם ירגישו שהם מגיעים למקום בטוח ושהם ילמדו איך להתנהג אחד עם השני".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן