חדשות רעננה

העיתונאי ירון אחר מרעננה הובא למנוחות

ירון אחר איש התקשורת והשיווק נפצע אנושות בעת שרכב על אופנוע, בכביש 531 ליד כפר שמריהו. מותו נקבע זמן קצר לאחר התאונה. מנכ"ל וואלה: "אדם מוכשר, שנון, אהוב וטוב לב"

ירון אחר ז"ל צילום מתוך דף הפייסבוק של ירון

"אנחנו אבלים וכואבים את הליכתו בטרם עת של אחד מעמודי התווך של האינטרנט והשיווק בישראל. אדם מוכשר, שנון, אהוב וטוב לב שההתלהבות מהעשייה היו חלק אינהרנטי באישיות הייחודית שלו", במלים אלה נפרד מנכ"ל וואלה, עידן אלרום, מאיש התקשורת והשיווק הכפר סבאי שנהרג אתמול (ראשון) בתאונה בכביש 531 בעת שרכב על אופנוע. 

מהמשטרה נמסר כי נהג הרכב הפרטי שהיה מעורב בתאונה, תושב השרון בשנות ה-60 לחייו, עוכב לחקירה. 

חובש רפואת חירום במד"א ניר קיסר סיפר:  "כשהגענו למקום ראינו את רוכב האופנוע לכוד מתחת לרכב. בעזרת עוברי אורח והחובשים של מד"א שהגיעו למקום הרמנו את האוטו עם הידיים שלנו על מנת לחלץ את הפצוע שהיה לכוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום."

אחר, בן 52 במותו, הניח אחריו אישה ושלושה ילדים. הלווייתו התקיימה היום בצהריים בבית עלמין פרדס חיים, כפר סבא.

אחר היה העורך האחראי בערוץ השיווק והדיגיטל של אתר וואלה, ובעברו שימש כמשנה למנכ"ל קבוצת הג'רוזלם פוסט וכסמנכ"ל ynet ואתר תפוז. "התשוקה שלו הייתה לא רק במילים אלא גם בכל מה שהוא עשה", ספדו לו חבריו למערכת. 

בין תחילת 2016 לאמצע 2017 שימש משנה למנכ"ל קבוצת הג'רוזלם פוסט, ובתקופתו בקבוצה הושק אתר חדש לספורט 1 והושקו אפליקציות חדשות למעריב ולג'רוזלם פוסט. בתפקידיו הקודמים בתקשורת שימש גם כסמנכ"ל ynet ואתר תפוז. בנוסף, ייסד ומכר את אחד מאתרי הקניות החברתיות הראשונים בישראל – "ביג דיל", וייסד את אתר הלוחות של קבוצת ידיעות.

אחר כתב יחד עם אתגר שפיבק את הספר "שיווק (בעידן) דיגיטלי", שראה אור ב-2016. מדובר במדריך הסוקר ומסביר בשפה פשוטה את שלל השיטות, הכלים, הפלטפורמות והתובנות החשובות להפליא שמלוות עסקים.

"ירון היה הבן אדם היחיד בעולם שיכולנו לבלות שעתיים של צעקות הדדיות על ניסוח של שורה, היינו יכולים להתעצבן כל כך על תפיסה מקצועית זו או אחרת, ואחריהם לשבת על חומוס ולצחוק אחד על השני", כתב שפיבק בעמוד הפייסבוק של אחר. "לאחרונה החלפתי את ירון באחד השיעורים שהוא העביר. אני חי באקדמיה יותר מעשור ולא ראיתי סטודנטים שמתלהבים ממרצה כמו שאהבו את ירון. ראיתי את מה שכתבו עליו, אבל שום משפט לא יכול לתאר את הברק בעיניים שלהם כשהם דיברו על ירון. התשוקה שלו הייתה לא רק במילים אלא גם בכל מה שהוא עשה".

לירון אלדר, מנכ"לית חברת "Uniq UI" שעבדה עם אחר, ספדה לו בפייסבוק: "ידענו רגעים שמחים ומאושרים בדיוק כמו שהיו רגעים של 'ללכת מכות' על איזה עקרון או עניין שהיה דחוף לך לשכנע אותי בו. אני נפרדת ממך עכשיו עם חור ענק בלב. לא מעכלת שסיימת את הדרך, ככה, בשנייה ובלי שקיבלת לפחות פרס מפעל חיים כשבקהל מאות הסטודנטים שלימדת, עומדים לכבודך ומוחאים לך כפיים בהערצה". יהי זכרו ברוך. 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן