חדשות רעננה

"השביתו לנו את העסקים"

עשרות חניות ובתי עסק ברחוב אחוזה בין הרחובות שברץ עקיבא ומכבי מושבתים בעקבות קריעת כבל תקשורת של חברת בזק בשל עבודות בנייה שמתבצעות באזור דוברות בזק: "צוותי בזק עובדים מאתמול בערב, זאת במטרה להחזיר את השירות כמה שיותר מהר."

 


שוק רעננה

"מאז אתמול, אנחנו לא יכולים לעבוד. אין לנו אינטרנט, קו טלפון – הקופות לא עובדות ושלחתי עשרות לקוחות הבייתה גם ככה מצב העסקים קשה", אומרת ז'קלין מחנות הבגדים "ביג ג'ק" ברחוב אחוזה ברעננה. 

עשרות חנויות ובתי עסק ברחובות אחוזה ועקיבא הושבתו אתמול כתוצאה מקריעת כבל – סיב אופטי של חברת בזק. בעלי החנויות נותרו ללא אפשרות לעבוד ולבצע עסקאות. לדברי ז'קלין, בעלי העסקים פנו אל חברת בזק לשם תיקון התקלה אך עד לרגעים אלו (שישי), דבר לא נעשה.

"תקלות קורות, את זה כולנו יודעים ומבינים. מה שלא ברור לנו הוא למה לוקח לחברת בזק כל כך הרבה זמן להגיע ולתקן את התקלה. רחוב אחוזה מאכלס מאות חנויות, קיוסקים ובתי עסק שונים – לא ייתכן שכולנו לא נוכל לעבוד ולבצע עסקאות. פנינו לבזק ואנחנו ממתינים לתיקון הבעיה".

מבזק נמסר: "קבלן המבצע עבודות בנייה במקום, פעל ללא תאום ופגע בתשתיות בזק. מהחברה מוסרים כי נגרם נזק קשה לתשתיות התקשורת במקום, מה שהוביל לפגיעה בשירות. צוותי בזק עובדים מאתמול בערב, זאת במטרה להחזיר את השירות כמה שיותר מהר."




כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן