חדשות רעננה

חבר מועצת העיר, עו"ד אלי אלוש, מונה לתפקיד הממונה על המרכז לעסקים חדשנות ויזמות, בעיריית רעננה

מינויו של אלוש, אושר בישיבת מועצת העיר האחרונה, על ידי חברי מועצת העיר וראש העיר רעננה חיים ברוידא.

אלי אלוש
עו"ד אלי אלוש - מעתה ההצבעות יהיו רק לגופו של עניין

במסגרת תפקידו, יפעל אלוש, להמשך חיזוק הקשר עם המגזר העסקי בעיר, להענקת תמיכה וליווי כולל במענה לצורכי העסקים והחברות הפעילות בעיר, תוך שיתוף פעולה עם הנהלת המרכז, והעומדת בראשו, עדי רייך הלוי.

המרכז לעסקים, חדשנות ויזמות רעננה, פועל בעירייה כזרוע מקצועית לחזוק וקידום הכלכלה המקומית תוך טיפול במגזר העסקים הקטנים והבינוניים בעיר ובחברות עסקיות גדולות וגלובליות.                                                                        

חבר מועצת העיר, עו"ד אלי אלוש: "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי לסייע לעשרות בעלי ובעלות עסקים, ברעננה במסגרת תפקידי כממונה על המרכז לעסקים חדשנות ויזמות,  אשר מהווה חוליית קשר ישירה של העירייה, על כל יחידותיה הארגוניות, עם החברות והעסקים בעיר.  מצאתי בראש העיר, מר חיים ברוידא, ובחברותיי וחבריי להנהלת העיר שותפים לעשייה על מנת לקדם את העסקים בעיר ולשפר את איכות החיים של תושבות ותושבי רעננה.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "אני מברך על מינויו של חבר מועצת העיר אלי אלוש לתפקיד החשוב, שיאפשר מעורבותו ותמיכתו הישירה בקהל העסקים וחברות ההייטק העיר. משבר הקורונה הציב אותנו בפני אתגרים חדשים בזירה העסקית, ואני בטוח שבכישוריו ובניסיונו הרב, יוכל אלוש לסייע למגזר העסקי בעיר, ולהוביל לצמיחתו ולשגשוגו כאחד ממנועי הצמיחה המרכזיים בעיר".


כתבות קשורות

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. אבי משעלי הגב

    אלי היקר
    בהצלחה בתפקידך החדש.
    אני סומך ובטוח,
    שהתפקיד מאתגר והמינוי מתאים לך.
    לשיפור בעת הזו בתקופת משבר הכלכלי של הקורונה.

    ברכה והצלחה
    אבי משעלי

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן