חדשות רעננה

טקס הוקרה לפעילי סביבה במסגרת ועידת האקלים האזורית ה-2 בשרון

עיריית רעננה פועלת לאורך השנה למען שמירה על איכות הסביבה, וזו השנה השנייה שהעירייה לוקחת חלק פעיל בפורום הערכות לשינוי אקלים של השרון, ומקדמת תכנית מקומית לשמירה על איכות חיים טובה וירוקה.

קרדיט תמונה עיריית רעננה.

אמש התקיים אירוע הנעילה חגיגי, במעמד השרה להגנת הסביבה, תמר זנברג, ראש העיר, חיים ברוידא, אורן תבור, מנהל היחידה האזורית לאיכות הסביבה וראשי רשויות נוספות, במסגרתו העניקה העירייה תעודות הוקרה לשלושה פעילי איכות הסביבה בעיר, אשר פעילותם למען הסביבה בלטה במיוחד:

⭐ גלינה שיינבליט, מובילה את הפעילות בגינה הקהילתית מבצע קדש, מעבירה פעילויות עם ילדים, בני נוער ומבוגרים סביב נושאי קיימות וחקלאות אורגנית. הובילה בהצלחה את המאבק בתכנית בנייה על חלק מהגינה.

⭐ רונן וולמן, מוביל את הפעילות בגינה הקהילתית בית הלל ומורה לחקלאות וקיימות בבית ספר תל"י בעיר, מארח וחונך פעילים אחרים מהתחום ויוזם שיתופי פעולה מקצועיים לגינות קהילתיות אחרות בעיר בהתנדבות.

⭐ מירי ישראלי, מהבולטות בארץ בתחום האמנות הירוקה והיצירה הסביבתית. מציגה עבודות בכל רחבי הארץ וברעננה בפרט, מרצה על קיימות וסביבה בשלל מסגרות. פעילה בגינה הקהילתית פעמונים.


חיים ברוידא ראש העיר: ״אחד האיומים המוחשיים על עתידו של כדור הארץ, הוא משבר האקלים. את שינויי מזג האוויר בהיבט המקומי והגלובלי, אנחנו חוווים מידי עונה, ורואים את איתני הטבע מכים וזורעים הרס באזורים רבים בעולם.
מעטים מידי בתוכינו, נותנים דעתם ותורמים מזמנם למען שינוי תפיסתי וחברתי בנושאי סביבה. לכן אני גאה בשלושה מתושבי העיר שלנו: מירי ישראלי, גלינה שיינבליט ורונן וולמן, שוחרי סביבה, שקיבלו אות הוקרה על פעילותם ברעננה למען העלאת המודעות להגנה והשמירה על הסביבה״.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן