חדשות רעננה

יצא לדרך קמפיין הבחירות של ראש העיר חיים ברוידא

בנוכחות יותר מ1000 תושבי רעננה השיק חיים ברוידא את קמפיין הבחירות שלו לראשות העיר תחת הכותרת "רעננה סיפור הצלחה", את הערב הנחתה יונה ברטל יו"ר אגודת הידידים של מרכז פרס


הבחירות ברעננה יצאו לדרך רשמית הערב עם השקת קמפיין הבחירות של ראש העיר חיים ברוידא, יותר מ 1000 אורחים  לאולם הכנסים במלון פרימה ברעננה לאירוע ההשקה המרשים שהחל בהתכנסות במרפסת האולם שם הצטלם ברוידא עם מאות מהאורחים.

בין האורחים הרבים ניתן היה לפגוש תושבי רעננה מכל המגזרים בעיר, ותיקי העיר , המגזר העסקי, פוליטיקאים מהעבר כמו חברת המועצה לשעבר בלה צור, הרב חיים שיין, תושב העיר החדש הזמר קובי פרץ, צעירים ומבוגרים. את ג'ינגל הבחירות שהתנגן ברקע כתבו ילדיו של ברוידא.



את הערב הנחתה יונה ברטל מנהלת חוג הידידים של מרכז פרס לשלום וחברת הנהלה בקרן רעננה, עוד דיברו ענת גולדברג אמא לילד עם צרכים מיוחדים שסיפרה על הבטחתו של ברוידא להקים ברעננה מסגרת מיוחדת לילדים "אני לא אתן לילדים המיוחדים ברעננה לעלות על הסעות"  מה שהביא להקמתו של בית ספר לי -אור.  אלן קודרון, מנהל קבוצות הילדים והנוער של הפועל רעננה, פרופסור יהודה אדלר וד"ר לאה קליינמן דיברו גם הם.

שיאו של הערב היה עם נאומו של ברוידא שעלה נרגש לבמה חיים ברוידא: "3 חודשים לפני הבחירות אני עומד כאן גאה , כל זה קרה כי התנהל ניהול מקצועי, זה אתגר לנהל עיר כמו רעננה. בכל שנותיה של העיר כיהנו רק 7 ראשי עיר, אני היחיד שהוא יליד העיר. בעידן של אי יציבות בישראל, בנינו 33 גני ילדים, הפכנו הגירה שלילית לחיובית, קבענו מדיניות של בניית דירות הקטנות בכל פרוייקט שהוכיחה את עצמה, העיניים נשואות למערב העיר לשכונה החדשה שתבנה אנחנו פועלים מול משרד האוצר להקצאת דירות לבני רעננה בשכונה החדשה"

ברוידא התייחס בנאומו למשבר החברתי בישראל



כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן