חדשות רעננה

יצא להפוגה מהמלחמה ונהרג בתאונת אופנוע

ישראל סויסה (20) לוחם צה"ל תושב רעננה התגורר בבית של בנג'י, יצא להפוגה מהמלחמה בדרום ונהרג בתאונת אופנוע בכביש 4

ישראל סוויסה
ישראל סוויסה ז"ל

ישראל סויסה ז"ל, חייל צה"ל שיצא להפוגה מהלחימה בדרום, נהרג בתאונת אופנוע ביום שלישי סמוך לשעה 18:57 בכביש 4 בין מחלף מורשה למחלף רעננה דרום. סויסה, תושב רעננה מתגורר בבית לחיילים בודדים בעיר, עולה מקנדה, נהרג ביום שלישי. כוחות הצלה שהוזעקו למקום התאונה נאלצו לקבוע את מותו.

אביו, משה סויסה: "ידענו שיש סיכון בהליכתו לצבא, בטח בכניסה לעזה, אבל לא חשבנו שזה משהו שיקרה".
המשפחה עלתה לישראל בשנת 2016 ושבה לקנדה לפני כשנתיים, ישראל ז"ל נותר בארץ והתגייס לצבא. מאז 7 באוקטובר הוא לחם בעזה, חוץ מכמה חופשות קצרות. הפעם הוא יצא לחופשה של שבוע, וזה מה שקרה

מדוברות מד"א נמסר כי סמוך לשעה 18:57 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על רוכב אופנוע שככל הנראה החליק בכביש 4 בין מחלף מורשה למחלף רעננה דרום. חובשים ופראמדיקים של מד"א הגיעו למקום ומצאו גבר כבן 20, ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית קשה. 

נחומים: "הבית של בנג'י פרסמו הודעת תלב שבור הבית של בנג'י כואב את מותו בטרם עת של החייל האהוב שלנו ישראל סויסה ז"ל, שנהרג אתמול בתאונת דרכים. סויסה שלנו עלה מקנדה, ובשנה וחצי שגר בבית הצליח להקסים את כולנו. כשהיה מגיע הביתה אהב ללכת לפארק לשחק הוקי על רולרבליידס, להתאמן בחדר כושר בבית של בנג'י ואהב לנגן לחברים שלו על הפסנתר בסלון. ישראל היה בחור צנוע, עם לב ענק וחיוך מדבק שמשך אנשים להיות סביבו ושגרם לו להיות אהוב על ידי כולם! הוא שירת שירות משמעותי בצה:ל כנגביסט בסיירת צנחנים. מתחילת המלחמה ישראל לחם כגיבור בעזה, והגשים את חלומו להגן על המדינה שלנו. הוא לחם במשך 150 יום בעזה ובקרבות קשים בדרום הארץ.

ישראל היקר, אנחנו אוהבים אותך ומצדיעים לך. מתגעגעים ועומדים לצד המשפחה ומחבקים. תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים."

פראמדיק מד"א טומי קוויט: "כשהגעתי למקום ראיתי את רוכב האופנוע שוכב במרחק רב של כ-200 מטרים מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד. ביצעתי בדיקות רפואיות אך הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצתי לקבוע את מותו במקום".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן